Hoi meiden, enkele dagen gelden testte ik positief. Het is allemaal nog heel pril natuurlijk.. Buiten gevoelige borsten en wat rommelende darmen(nog)geen symptomen. Het maakt me allemaal best onzeker. Gisteren had ik afgesproken met een vriendin die zwanger is voor dec. Toen ze zo vertelde over haar zwangerschap, voelde ik me niet de "andere" zwangere... Bovendien verlies ik sinds gisteren wat witverlies wat me vaak naar de wc doet hollen. deze morgen vond ik in men bandje 2 druppeltjes bruin en nu is de paniek compleet natuurlijk..Terwijl mijn man bestandjes aan het aanmaken is voor kinderdagverblijven, in boeken van ikea neust voor kinderkamers en aftelt om het deze avond te vertellen aan onze ouders, kan ik alleen maar denken "laat dit goed gaan". Kan iemand mij geruststellen? Na deze morgen geen druppeltjes bruin meer in mijn bandje noch bi het afvegen.. dikke kus
Het kan goed zijn dat er een adertje gesprongen is. Dat kan door toiletbezoek waarbij je wat harder hebt moeten persen, door gemeenschap, zelfs door niezen... Je baarmoedermond is echt ontzettend goed doorbloed, vandaar dat zoiets eerder kan gebeuren... Als het een paar druppeltjes bruin zijn en dat je 't nu niet meer hebt, klinkt dat in elk geval niet gelijk als 'alarmfase 1'. Maar ik begrijp je paniek heel erg goed. 'k Heb ook in 't begin van deze zwangerschap rondgelopen met wat bloedverlies en dat is gewoon doodeng... Misschien heb je wat aan dit topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/161573-hebben-positieve-verhalen-nodig-over-bloedverlies.html
Bedankt Mijkeltje! Verder op het forum heb ik ook al positieve verhalen gelezen mét bruinverlies maar het is toch ff schrikken.. Had gisteravond diarree..en darmkrampen..misschien is het hierdoor wat getriggerd.. Fingers crossed dikke knuff
O, dat zou heel goed kunnen dat 't daardoor komt! Hopelijk komt 't gewoon niet meer terug na deze keer en kun je weer lekker genieten van je zwangerschap!
Hoi Kik, Ik was afgelopen week 4 wkn en 3 dgn zwanger toen ik alsnog ongesteld werd: twee dagen veel rood bloedverlies en menstruatiepijn. Ik heb mijn banner al veranderd en ben weer gaan deelnemen aan gesprekjes bij NOD-oktober. Maar gek genoeg is het na twee dagen alweer opgehouden, de pijn was ook minder dan bij mijn normale menstruaties. Ik twijfel alsnog of het wel echt fout zit. Ik heb ook een topic gevonden met positieve verhalen over bloedverlies, vaak ook in de prille zwangerschap. Het geeft geruststelling. Ik wacht nog even af. Het maakt het wel weer extra spannend zo he? Ik hoop voor je dat het gewoon goed zit.... en bij mij ook natuurlijk!
Ik heb toen ik echt net wist dat ik zwanger was ook 3 dagen bruinverlies gehad. Ik heb hierop de vk gebeld en zij stelde me gerust. Bruinverlies duidt op oud bloed en is niet iets om je ongerust om te maken. Het is bij mij ook bij die 3 dagen gebleven. Ik heb wel meer "gewone" afscheiding, maar dat schijnt normaal te zijn bij een zwangerschap.