Hoi hoi... K heb best wel last van buikkrampen enzo.... Mn eisprong was afgelopen week want die heb k getest. nu is dat voorbij ... Maar k blijf rommelig gevoel houden... Zou het kunnen dat ik ontwikkeling voel oofben ik nu gek? Zo'n rommelig gevoel heb ik eigenlijk nooit
Griep wellicht? Gaat rond namelijk. Of naweeën van de eisprong. Dat kan ook erg goed. En wanneer heb je je eisprong gehad dan? Pas na innesteling schijn je wat te kunnen voelen. Innesteling vindt plaats 5 tot 10 dagen na eisprong.
Ja zou kunnen idd... Maar dat heb ik nooit gehad eigenlijk. .. 2 dagen geleden... Jaa ik weet t niet daarom vroeg ik het me af 🙈
Hier ook al vanaf de eisprong rommelige buik. Veel darmkrampen en drukkend gevoel in me baarmoeder. Pijnlijke borsten. Vandaag wat meer ongesteldheidsgevoel en morgen me NOD. Dacht zo dat het raak was. Maar zolang er geen bloed te zien is.
Nog steeds een gek gevoel.. K keek in de spiegel en vond mezelf er anders uitzien... K wacht nog maar gewoon, zal vast niks zijn maar geduld ben ik niet zo goed in
Ook hier buikkrampen. Eisprong 6 dagen geleden. En pukkels, droge huid, bolle buik.. We gaan het zien
Hier ook Pukkels idd en een bolle buik voor mijn gevoel.. Voelt ook wat harder aan voor mijn gevoel maar misschien is dat normaal.. mijn eisprong was 8 dagen geleden.. toen knalde de test tenminste... Zooo spannend dit .. kan niet wachten om te testen
Bij mij voelt het als een stevige spons ofzo Ik slaap altijd met mn handen op mn buik en hij voelt absoluut anders aan..
Jaaaaa daar kan ik t idd ook mee vergelijken. ik slaap idd ook meestal met mn handen op mn buik. af en toe wenste ik voor een ritssluiting om even naar binnen. te kijken hahahahha
Of een blikje in de toekomst! Mn vriend zegt dan: even wachten nog Ja ja, grapjas en ondertussen staat hij de zwijmelen bij babysokjes en kinderwagens.
Hahaha jaaaaa idd... T is makkelijker gezegd dan gedaan 🙈🙊 Hahahha k moet ook nog een week wachten eigenlijk... Killing