4e meeting maart mama's 2010

Discussie in 'De mama's' gestart door Lisil, 21 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    ligt eraan wanneer het is....ik ben dan wel een maand of 7-8 zwanger dus kijken of ik me gewoon goed en zeker genoeg voel, om dik 5kwartier heen en 5 kwartier terug te rijden....
    Hoop het wel, maar weet het gewoon niet!!!

Verder vind ik apeldoorn prima, volgens mij is het niet zoals kussie zegt het meest centraal voor iedereen, maar voor alies en kussie is het wel de meest redelijke afstand.
    Daar zal ene deel dan wat verder voor moeten rijden, en dat wil ik best doen, maar zoals ik zeg, ff kijken hoe of wat....

ik hoor het dus wel van jullie!!!!

2. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    schiet wel lekker op zo ......:)

3. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    hahaha inderdaad. Maar goed dat we niet al een datum geprikt hadden :p

4. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik denk echt niet dat een grote meeting er überhaupt nog in zit. Als ik zie hoe weinig meiden er reageren om naar Apeldoorn te gaan. Misschien 6 personen. Dat zegt dus al genoeg dat Apeldoorn het niet gaat worden. Dat de meiden die in Noord of Zuid holland en Noord Brabant wonen toch liever nog wat dichter bij huis een meeting willen. En voor kussie en mij dit gewoon te ver wordt. Dus houdt het gewoon op.

Het zal dus zoals ik het zie bij mini meetings blijven.

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik wil graag naar Apeldoorn komen rijden, alleen zit ik met een bevalling rond de periode dat de meeting word gehouden.

Ik leg me nergens op vast, daar ik niet weet, wanneer ik beval, en hoe dit allemaal gaat verlopen.

6. Soda Pop

Soda Pop Niet meer actief

WTF! Ik was vergeten dat een hotel nemen ook geld kost!! :D:D:D
    Je hebt gelijk Linda, ik sloeg weer es door!! Hahaha, had nie aan de centjes gedacht!! Whahaha, kost dat voor 1 nacht 100 euro!!??
    GOEIE goden!!

@ Ano, ow dat dacht ik dat Apeldoorn dat was.. Nouw jah, ik weet het ook nie meer...

Dan moeten het maar allemaal kleine meetings worden! :)
    Tis nie anders....

Ik wil wel naar Apeldoorn toe komen...

7. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik wil ook naar apeldoorn komen hoor

8. anoniempjuh

anoniempjuh Fanatiek lid

18 mei 2008
    4.779
    0
    36
    zoals ik zei wil ik best naar apeldoorn komen mits ik me goed voel!!!

En net als linda zegt als er echt maar 4-5 mensen zijn is dat wel weinig, dus hoop dat er wel wat meer gaan komen dan!!!!

9. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    zullen we eens een datum gaan prikken?

wie is er handig met de datum prikker???

10. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    joehoe komt er nog iemand????? hahaha

11. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    haha zo wordt een grote meeting wel lastig he, als de ene helft niet op het topic komt kijken en de andere helft niet echt eruit komt/niets regelt :)

12. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    idd niet echt nee

ik hier maar wachten en jullie in t andere topic al iets geregeld hihi kan zijn dat ik daar eerst overheen gelezen had hoor dat ik dacht dat t al vast stond :)

13. Soda Pop

Ik had geen melding gekregen dat hier weer was geschreven! :(

Nouw ik weet niet waar kidscity ligt, maar volgens mij was dat in Utrecht toch? Dus te ver voor mij,
    Maar wens Ano en Jedalin (en wie nog meer mee gaat, daar in ieder geval heel veel plezier)

Misschien kunnen we dan ook een meeting plannen iets noordelijker?
    En dan of heel snel; voor de bevallingen aan, of erna?

14. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    @kussie kidzcity is idd in Utrecht. Houdt voor mij ook op. Dames die wel gaan. Have fun. ;)

15. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    ik vind t prima noem maar een paar data's

16. Soda Pop

Zie, ik krijg weer geen melding hoor, dat hier word geschreven!! :( En er zijn toch al weer 2 berichten geplaatst, hutte-mutte-k*tte!!!

Ehm.. Hihi.. Ik heb wel een grote mond, maar iemand een idee voor een iets noordelijker gelegen plek? :) Waar dus ook iets leuks is voor kids? Ik ken eigenlijk nog nix.. Want ben met Stan nog nergens geweest, omdat hij nu pas net loopt... ;)

17. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    geen idee misschien weet alies iets. ik zal vanaaf ff kijken thuis als ik eraan denk

18. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Ik weet alleen wat centraal dus Apeldoorn. Verder zou ik het zo niet weten.

19. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    Dan spreken we toch gewoon apeldoorn afspreken als t noordelijker is mag ook hoor

20. jedalin

jedalin VIP lid

4 nov 2008
    12.674
    2
    38
    Jullie kunnen toch hier gewoon ook een dag en locatie plannen en dan maar kijken wie dr komen?? Toch?
    Er zullen vast wel wat meiden komen aangezien het voor de meeste goed te rijden is richting Apeldoorn of verder alies/kussie kant op

Deel Deze Pagina