na curatage nog steeds.....

Discussion in 'Miskraam' started by nathalie1, Apr 1, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nathalie1

nathalie1 Lid

Feb 5, 2007
    21
    0
    0
    hallo,

ik ben 1 1/2 week geleden gecurateerd en nu heb ik nog steeds last van mijn buik, bij inspanning en ik kan er niet op liggen. vorover zitten kan ik ook nog niet te lang. de eerste week wel wat gevloeid maar niet veel en daarna is het gestopt, nu had ik een paar dagen geleden nog een (weet niet hoe ik het moet noemen flubber(soort vlies weefsel, licht roze)en vandaag ook weer, stelt niet zo veel voor maar het is er wel.

nu vraag ik me dus af is het allemaal weg?

en de buikpijn kan dat nog steeds van de curatage zijn?

Wat zijn jullie ervaringen?

Ben vrijdag naar de bedrijfarts gegaan en afgesproken dat ik na de pasen weer halve dagen ga proberen te werken. Het was echt een super mens, ze begreep me goed want ze had al 5 miskramen gehad en nu was ze zwanger en op de helft. Ik heb haar gevraagd of we er ff tussenuit mogen gaan met gezin en dat moedigde ze aan, dus ga een midweek naar een huisje in de bossen. hoop dat ik het dan emotioneel beter kan verwerken. het gaat elke dag wel beter maar ik heb het er nog steeds moeilijk mee.

groetjes nathalie

2. Abigail

Abigail Bekend lid

Nov 6, 2006
    644
    0
    0
    Noord-Holland
    Ha Nathalie, ik zou het toch nog even laten checken of het schoon is dan hoef je je verder helemaal geen zorgen te maken. Ik zou het in ieder geval even doorgeven aan de verloskindige of het ziekenhuis dat je nog steeds last hebt. Kan zijn dat er toch nog wat achter gebleven is, dat hoor je wel vaker. Ik heb (maar dat geld natuurlijk niet voor iedereen) eigenlijk helemaal geen buikpijn gehad na mijn curretage en heb ook maar 1 dag gevloeid. Dus tja. Geniet in ieder geval straks van je weekje weg.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Moet je niet weer komen bij de gyn voor een afspraak dat alles weg is
    Ik had dat namelijk wel een maand erna weer komen toen waren bij mij de uitslagen er van het vruchtje en ze ging nog een inwendige echo doen om te kijken of het schoon was van binnen

4. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

Nov 6, 2006
    2,657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou ook idd. weer even contact opnemen met de VK en haar je twijfels voorleggen. Mocht het zo zijn dat er na de curettage wat weefsel is achtergebleven (hoeft niet veel te zijn), dan kan dat voor ontstekingen zorgen. Misschien dat daar je buikpijn van komt.
    Als je weet waar je aan toe bent, kun je misschien ook wat meer tot rust komen als je een midweekje weggaat, toch?
    Suc6!

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Hoi,

Ik had na mijn curretage ook buikpijn, heb toen gyn gebeld en mocht meteen komen. het bleek dat mijn baarmoeder na de curretage meteen was gesloten dus het bloed kon er niet uit. heb ik medicijnen voor gekregen en na een dag was het weg.
    Zou even bellen, kan vanalles zijn. Er is ook vanalles in je buik gebeurd. Ook voor je eigen geruststelling.

En even weg, groot gelijk en wat een schat van een bedrijfsarts, daar kun je tenminste wat mee

Veel sterkte

6. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik ben inmiddels bijna 6 weken geleden gecurreteerd, heb nog zoveel klachten, buikpijn misselijk en duizelig. Bloedwaardes zijn goed, maar de gyn vind het ook een raadsel. Ik weet het ook niet meer, durf niet eens verder weg te gaan.

7. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Nathalie1 en Mercedes allebei terug naar je dokter en vraag om een echo (of heb je die al gehad Mercedes?) Ws zit er nog iets aan weefsel.

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb toevallig vandaag de uitslag van het bloed gekregen, alles was goed, volgens de gyn was alles weg (heb idd een echo gehad), moet morgen weer terug naar een andere gyn i.v.m. de klachten.

9. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

Nov 13, 2006
    1,004
    0
    0
    Hoi Nathalie,

Misschien kan ik je een beetje geruststellen.
    a.s maandag is het drie weken geleden dat ik ook gecurreteerd ben en afgelopen week schrok ik me rot, want ik had namelijk ook iets van weefsel in de wc liggen. Omdat ik me zorgen maakte heb ik het in een potje gedaan en ben ik terug gegaan naar de gyneacoloog. Het bleek baarmoederslijmvlies te zijn, niets ernstigs. Als je het gevoel hebt dat niet alles weg is zou ik naar de gyn. bellen en vragen of je langs kan komen. Bij bij was het in ieder geval ok. Ik hoop bij jou ook.
    Verder hoop ik dat je een beetje de rust kunt vinden in het huisje in de bossen. Sterkte!

Groetjes Marie

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

Jan 23, 2007
    4,178
    0
    0
    Nathalie, ik vroeg me af het het met je gaat. Heb je de gyn nog gebeld?

Groetjes Anette

11. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ben vandaag weer bij de gyn geweest, hij heeft een echo gemaakt en alles zag er goed uit, bloeduitslag was ook goed. Hij denkt (omdat ik nog nooit onder narcose geweest ben) dat het nog is van de narcose, een andere oorzaak kon hij niet vinden. Hij heeft me naar de huisarts gestuurd om te kijken of hij iets vind.

12. nathalie1

nathalie1 Lid

Feb 5, 2007
    21
    0
    0
    hallo,

bedankt voor jullie antwoorden.

Heb dus niets ondernomen, maar wel lekker weg geweest echt heerlijk tot rust gekomen en genoten van mijn gezinnetje. Nu was ik daar een paar dagen en toen kreeg ik opeens weer bloedingen, met weer iets erin. heb gebeld naar de gyn en die zij dat het baarmoederslijmvlies is en dat dat wel eens kan gebeuren, als het teveel is moest ik bellen. nou dat is dus gelukkig niet gebeurd en het is gestopt met bloeden en na dat dit is gebeurd heb ik ook gelijk geen last meer van buikpijn. zodra ik buikpijn krijg hang ik gelijk bij haar aan de bel, maar tot nu toe gaat het weer goed. ik heb deze vakantie ook echt genomen om het af te sluiten. ik ga woensdag weer aan het werk (halve dagen) en we zien wel hoe het loopt.
    Wat ik me trouwens afvroeg, de verpleegkundige in het zh zei dat ik niet in bad mag voor 6 weken, was dat bij jullie ook? En de gyn zei dat ik wel gemeenschap mag hebben. dit is dan toch tegenstrijdig met elkaar?

groetjes nathalie.

Share This Page