Bij mij liepen de testjes ook gewoon op dus ook daar kun je niet vanuit gaan. Cb gaf zelfs 2-3 aan Maar....net zoals bloedverlies niet alles te zeggen heeft geld dit ook voor de testjes. Het blijft spannend!!
Ik vertrouwde erop dat donker wordende testjes goed nieuws betekende, tot ik erachter kwam dat het ook het geval is bij een missed abortion... Helaas bleek dit de laatste twee keer bij ons een feit..
Ik wil je niet met een dode mus blij maken meis, maar het kan nog alle kanten op. Los van de lichte streepjes op mijn testen had ik bij mijn jongste mega bloedverlies. Erger nog dan een menstruatie, hele stolsels. En dat dagenlang! Ik heb toen mijn gyn gebeld in het buitenland (IVF niet in NL gedaan) en hij zei eigenlijk dat er geen hoop meer was. Ik het ziekenhuis in NL gebeld en die zeiden ook we plannen je in voor een echo om te kijken of je baarmoeder goed schoon is en je geen currettage hoeft. Kon tien dagen later terecht. Al die tijd (zware) bloedingen. Enfin, ik naar die echo....alleen maar om te kijken óf ik gecurreteerd moest worden. De arts viel stil, ik zal haar gezicht nooit vergeten. Er zat een vruchtje met kloppend hartje, helemaal goed voor de termijn. Mijn kind is zoals ik je al eerder heb verteld nu een gezonde peuter! Deze onzekerheid is slopend voor je. Kijk of je dinsdag naar de ha kan om je bloed op hcg te prikken. De uitslag kan je dezelfde dag krijgen. Heel veel sterkte, blijf nog even duimen hoor!
Bedankt voor jullie reacties dames. Mijn ha doet altijd moeilijk qua bloedprikken. Maar ik heb buikpijn en ik verlies flink herlderrood met stolsels nu raar van dat testje van vanmorgen dan, hij is echt duidelijk.. maar helaas. Nikki, werkelijk waar een prachtig verhaal... Maar de kans is zo klein dat dit nog goed zit. Ik test morgen ochtend even om te kijken of mijn hcg zakt, en dan over een paar dagen weer. Bedankt voor de reacties dames. Liefs.
Sita,, heel vervelend voor je, ik heb dit gelukkig maar 1 keer meegemaakt vorige week maar ik herken wat je zegt over de symptomen, ik begon zaterdag te bloeden, vanaf toen geen symptomen en opeens dinsdag wel weer misselijk duizelig al die symptomen, die dag ook laten bloedprikken daaruit bleek dat mn hcg al bijna weg Was. Wil niet zeggen dat dit voor jou ook zo is, maar dit is mijn ervaring, succes ermee
sterkte sita 90, heb zelf 3 miskramen gehad. en een jongetje verloren na 17 weken zwangerschap. neem de tijd om dit te verwerken.
Wat vreselijk zeg 3 miskramen en dan ook nog een zoontje verliezen bij 17 weken zwangerschap wat is dit oneerlijk zeg!!! Verschrikkelijk.. veel sterkte meid!!! Mijn test van vanochtend is lichter, goed zichtbaar maar lichter. Hij loopt ook niet helemaal door, voor het streepje zit een dikke roze vlek die ik niet weggespoeld krijg. Nouja, doet er ook niet toe, hij word daar heus niet positiever van. Ik verlies nu ook flink wat bloed en ik heb buikpijn. Pfft, dat ene sprankje hoop gisteren toch weer he, bah... Ik hoop maar dat wij snel aan ons traject kunnen beginnen en dat de volgende zwangerschap wel goed gaat.