Helaas niet. Ik kom precies rond 24 a 26 December uit voor de iui. En dan is het laberatorium gesloten. Ik zal dus pas januari weer verder mogen. Helaas. Maar even een maandje rust! Ook wel lekker 😊 even de spanning van me af. Hoe gaat het bij jullie ?
Dat is wel heel jammer. Maar inderdaad ook wel lekker om de feestdagen zonder spanning door te komen. Zelf zit ik inmiddels op het wachtbankje, het lange wachten is dus begonnen. Nog 12 dagen geduld op zien te brengen. Carina, hoe is het inmiddels bij jou?
@inge: met mij gaat het wel aardig ben de laatste tijd behoorlijk misselijk, maar hier kom ik ook wel over heen. @amy8: dat is wel jammer dat het bij jou net rond de feestdagen valt, maar misschien ook wel weer fijn omdat je san geen krampen of narigheid voelt tijden die gezellige dagen met familie.
Hellaas is poging nummer 1 mislukt, ben zojuist ongesteld geworden. Morgen even het ziekenhuis bellen om een afspraak te maken. Maar we blijven positief
Aan de ene kant ben ik vrij rustig en gaat de tijd best snel. Aan de andere kant merk ik dat ik best wat hoop heb dit keer en ben ik dus heel erg bang voor de teleurstelling. Probeer het elke keer maar uit m'n hoofd te zetten en mezelf te zeggen dat de kans niet zo heel groot is. Mag jij vandaag weer beginnen met prikken? Of hebben ze bij jullie ook een kerst stop?
Ik mag gewoon vandaag beginnen met prikken, hier in Lelystad loopt alles met de kerst gewoon door dus dat is wel erg prettig. En ik zal voor je duimen dat het raak is bij je👍
Gisteren is helaas 2 dagen te vroeg mijn menstruatie al doorgebroken. Op naar de volgende poging dus...
ik ben helaas een tijdje niet actief geweest, zat behoorlijk in de knoop met mij zelf maar nu ben ik er weer. Vandaag laatste meting gehad deze was goed en maandag voor de iui. Heb 3eitjes en de arts zelf was het er na mijn idee niet zo mee eens dat mijn man en ik ondanks 3eitjes deze maand niet aan onze neus voor bij laten gaan. Hebben jullie hier misschien ervaring mee? Hele fijn feestdagen en ik hoop voor iedereen dat in het nieuwe jaar wij allemaal positief nieuws hebben.