Hoi lieve meiden Hier nu 4 wkn en 6 dgn na eerste ivf poging. Maar vreselijke week met erg veel bloedverlies. Dus vandaag voor echo. Ze twijfelen over de locatie Vd embryo want die lijkt iets te hoog te zitten, te dicht bij de eileider, in de hoek. Maar dat terzijde.... Sinds dag of 10 na gebruik utro kreeg ik steeds een brandend gevoel eerste half uur. Daarna zakt dat. Vandaag tijdens de echo deed het zoveel pijn. Als ik nu de utro in breng voelt heel mijn vagina opgezwollen van binnen. Of komt dat door een prille zwangerschap? Ik ben nooit zo vh palperen down there Wellicht ook een gedeeltelijke verklaring voor het bloedverlies. Het jeukt niet dus schimmelinfectie leek me niet aannemelijk. Ik was zo geschrokken dat t vruchtje er jog zat, maar dat ze twijfelen over de locatie en de pijn Vd echo dat ik t helemaal vergeten ben te bespreken... Voordat ik morgen bel zou ik graag horen of iemand dit zelf gehad heeft of verhalen kent hierover? Op internet kan ik niet heel veel vinden. Dank je wel alvast
Dat opgezwollene van binnen komt door de zwangerschap. De pijn kan best een een allergie zijn voor een bestanddeel van de utrogestantablet. Het branden is niet normaal na inbrengen van utrogestan.
Ik heb er een schimmelinfectie van gekregen. Echt opgezet brandend gevoel. En het inbrengen werd idd pijnlijk. Ik ben er mee gestopt en ben miconazol gaan gebruiken 14 dagen ingebracht en toen was ik er helemaal vanaf. Doordat de utro het vochtig houdt geen jeuk gehad.
Meid ik zou even een arts raadplegen, want het hoort geen pijn te doen! Sterkte, hopelijk ben je snel van de pijn af!
Ik gebruik nu enkele maanden utrogestan en jouw klachten komen mij niet bekend voor (heb wel 100 andere minder erge bijwerkingen). Ik zou zeker een arts/gyn bellen als ik jou was.
Heb gebeld en moet stoppen met die ballen. Thank god! Nu precies 5 wkn dat is sowieso schijnbaar het beleid bij ons. Heb middeltje tegen schimmel. En als die combi niet helpt zien we weer verder. Vandaag al veel minder pijn en geen helder rood bloed verlies meer. Alleen soort bruinige vliesjes.... Stiekem bekruipt me de hoop dat het bloedverlies in week 4 misschien hiermee te maken heeft. De combi van te goed doorbloedweefsel nu, de irritatie en het steeds naar binnen gaan voor die ballen. Of is dat te optimistisch? Bedankt voor jullie reacties. Het is erg fijn dat er hier zo veel mensen zijn die mee denken en hun ervaringen delen!