4e sprongetje en aantal flessen

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Daantje84, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje84

Daantje84 Actief lid

25 sep 2007
    159
    0
    0
    in t mooie twente ;-)
    Pff, bij Lana is het 4 sprongetje aangebroken en bij deze is ze een stuk jengeliger, hangeriger en vervelender dan de eerste 3...
    Nou mevrouw zat een tijd mooi op 5 flessen van 180/6, toen begon ze steeds langer door te slapen en werden het er regelmatig 4 van 180/6.
    Niet lang daarna gaf ze aan dat dat per fles te weinig was, dus over op 210/7, maar dat hadden we net 1 dag gedaan en toen kwam dat verrekte sprongetje...
    Veel huilen, heel weinig slapen, en weer terug naar 5 flessen. Dus na 5 flessen zit ze aan de max... Komt ze nu ook al enkele nachten 's nachts weer... Tja, ze heeft blijkbaar honger, dus ze wil wel wat... Ik maak dan maar een klein flesje (120/4 ofzo) en geef haar dat 's nachts.
    Wat moet ik nu, ze krijgt zo te veel voeding en om de flessen overdag van 180/6 naar 150/5 terug te brengen is geen optie, dan word het helemaal oorlog...

Verrekte sprongetjes ook :evil: (tja, moeders die moe zijn, worden :evil: )

2. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Kun je niet 's nachts bijv. 100 water en 1 schepje doen?
    Dan krijgt ze wel vocht binnen wat vult (en naar melk smaakt) maar niet te veel voeding.
    Ons zoontje trapte er wel in de keren dat het nodig was om te rekken...

3. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn zoon zit ik ook in de 4e sprong :( deze is erger dan de vorige 3 bijelkaar... maar Gjalt wil beslist niet eten... krijg er met heel veel moeite 4 flessen in van 120... ik word er ook heel moe van, want wil wel dat hij eet. hij is af en toe jengelig en wil niet veel slapen en wil dus absoluut niet drinken. doe nu een schepje nutrix er door heen voor de smaak, maar van harte gaat het niet, zodra ik er aan kom met de fles is het huilen. echt vervelend is dit, en ik ga al snel denken is er wat anders aan de hand, maar hij is verder zo vrolijk en speelt ook veel, geeft geen zieke indruk.

4. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hier hetzelfde... :cry:

Deel Deze Pagina