Maja amai zo snel zwanger!!! Wat een luxe. Maar idd zoals je zelf aanhaalt, met niet helemaal normaal, je zal supervruchtbaar zijn als het zo snel innestelt! Dat heb ik ook volgens mijn gynaecoloog, het nestelt in en dan ... Ik houd jullie op de hoogte dames![/QUOTE] Wat "fijn" dat je hcg nul is. Als het toch mis is, zit je niet op allerlei verder medisch gedoe te wachten. JA dat is ook een theorie: dat "alles"innestelt en je zodoende meedere mk's te verwerken kan krijgen. Google maar eens op MEES studie. Maarja.. wat heb je eraan.. je kan er niets aan doen. Wat gaan jullie nu doen? En (als je antwoord wilt geven, hoeft niet natuurlijk) is er een kans dat je spontaan zwanger kan worden of ben je nu weer aangewezen op de mmm? Sterkte meid, het is niet niks allemaal
Hoi Ik heb proberen googlen op mees studie maar vind hier niets over terug! Tja ik vrees dat we weer aangewezen zijn op een nieuwe icsi poging. Eerste zwangerschap was spontaan! Tweede via icsi! Zaad van manlief is niet zo goed 7 miljoen dus spontaan zal er wel niet meer inzitten vrees ik zo. Zou al derde icsi zijn dit jaar pfff word al moe bij de gedachte van het heen en weer geren. Weet het allemaal even niet meer
dat is bij mij ook zo,dat ik steeds snel zwanger geraak maar het loopt dan telkens mis.ik ga ook even op mees kijken
Dit is Promise, het onderzoek naar het gebruik van progesteron (Utro). TS: ik denk dat jij dat al gebruikt hebt aangezien je icsi hebt gedaan? De MEES studie liep drie geleden nog, naar het idee dat de betreffende vrouw iedere bevruchting "oppikt", waar een ander geen zwangerschap zou ontwikkelen. Maar nogmaals.. dit was geen onderzoek waar je zelf mogelijke winst bij zou hebben, zoals bij het PROMISE onderzoek wel het geval was. Dus tja.. wat heb je eraan behalve dat het interessante info is? Blijkbaar loopt het onderzoek ook niet meer. Hier overigens 6 miljoen, wat blijkbaar ruimschoots aan mijn kant gecompenseerd werd. Het kan dus wel, maar dat wist je al door je 1e zs en bovendien heb je daar nu niks aan. Sterkte meid!!
Ja hier wel dus, maar misschien heeft het meer te maken met de beweeglijkheid? Dat schijnt belangrijker te zijn dat het aantal werd ons verteld. Ik wens je zeker een mirakel! Je eerste zs was toch ook spontaan? Ik hoop het echt voor je, het is ontzettend zwaar als je zoveel moet doorstaan om zwanger te worden en dan die mk's
Ja eerste was idd spontaan! Maar toen waren zwemmertjes beter ook! Vandaag afspraak by de gynaecoloog gehad. Ze had het over een studie waarbij er voor de poging een hysteroscopie wordt gedaan. Dit zou de innesteling bevorderen. Is nog niet bewezen maar baat het niet dan schaad het niet hoop ik. Ook medicatie aanpassen zoals by eerste succesvolle poging! We zullen zien. Ben er nog niet uit of er een 4e poging komt!
Hoi, ik breek even in T is de MEER studie van t umc Helaas werkt de link naar die website niet meer. Veel sterkte met je beslissing TS..
Thnks, sorry spelfoutje ja.. (gelukkig is het voor mij alweer even geleden dus was beetje weggezakt) Sterkte met de keuzes.. klinkt als een goede optie die hystero