Jinky in de mmm

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Jinky, Aug 2, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Toch maar een eigen topic.
    Ik kan niet alleen maar blijven posten op andere topics en ik moet zeggen dat ik best behoefte heb om mijn hele verhaal even kwijt te kunnen.

Sinds juni 2006 hebben we de keuze gemaakt dat we samen voor een kindje willen gaan. Vanwege mijn onregelmatige cyclus zijn we een jaar later naar de huisarts gestapt.
    7 augustus 2007 was onze eerste afspraak bij de gynaecoloog. Uit onderzoeken bleek dat mijn vriend een verminderd zaad kwaliteit heeft, wat bij hem inhoudt dat het aantal zaadcellen laag is.
    Van de uroloog hoorden we dat het aantal zaadcellen gemiddeld zo'n 4 miljoen is waarvan 1 miljoen goed beweeglijk.
    Ik heb daarbij een onregelmatige cyclus en mijn cyclussen zijn soms ook best lang.
    Uit het eenmalig bloedprikken bleek dat de uitslag geen goeie eisprong was.
    Ik heb daarom 8 mnd clomid geslikt, wat ons helaas niet tot een zwangerschap bracht.
    Na die 8 mnd zijn we begonnen met iui en ik ben verder gegaan met clomid.
    We hebben nu 3 iui behandelingen erop zitten en we hebben ons zelf daarna even pauze gegeven. Na 2 mnd pauze kregen we te horen dat het ziekenhuis 2 mnd zomerstop heeft en daarom zitten we nu op 4 mnd pauze.
    Ik kan niet wachten tot we in september weer verder kunnen gaan met iui.

Omdat we in deze zomerstop niet helemaal stil willen zitten zijn we naar een acupuncturist gestapt die met chinese kruiden werkt.
    Sinds ruim een maand gebruikt mijn vriend kruiden voor zijn zaad en ik gebruik kruiden voor mijn cyclus.
    Omdat mijn vriend al bijna 3 jaar aan onverklaarbare vermoeidheid lijdt behandelt de acupuncturist hem daar ook voor. We hopen daardoor zijn vermoeiheid te verminderen en tevens zijn zaad te kunnen verbeteren.
    En we hebben het idee dat zijn zaadkwaliteit ook een gevolg van zijn vermoeidheid is.

In september horen we of de kruiden geholpen hebben voor het zaadkwaliteit van mijn vriend.
    Momenteel wacht ik op mijn menstruatie die maar niet wil komen, ik zit momenteel op cyclusdag 58.

Ik zou graag met dit topic jullie op de hoogte willen houden
    en daarbij hoop ik dit topic weer heel snel te mogen sluiten!

Alle vragen zijn welkom!

Groetjes jinky

2. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    Jinky, wel fijne hè, een eigen topic. Ik hoop wel voor je dat ie al snel dicht mag hoor! Nog een paar weekjes meid, dan kun je weer fris aan de slag met de iui. Hopelijk hebben de kruiden dan al goed aangeslagen bij je vriend.

3. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Ha,

Heel veel succes dan nog even met wachten.
    Jou verhaal lijkt heel erg op het mijne, alleen bij mij is PCO geconstateerd. Mijn man heeft dezelfde uitslag van de zwemmers als die van jou. Clomid sloeg bij mij helaas niet aan en we hebben nu twee IUI's achter de rug.
    Ook wij hebben net een maand pauze gehad omdat het ziekenhuis de maand juli dichtzat. En nu gaan we bijna op vakantie dus wij starten eind augustus weer. Ik ben erg benieuwd of acupunctuur bij jullie werkt, dus ik kom zeker nog wat vaker spieken op je topic!

Gr. Daan

4. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Leuk, je eigen topic, ik ga je hier ook zeker volgen.

Dikke kus!

5. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Dankjulliewel meiden!

Daan81: laat je ook weten hoe het bij jullie verder gaat? Of heb je ook een eigen topic? veel succes!

Groetjes Jinky

6. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Trek je het nog een beetje allemaal? Dat wachten op die ongi is echt het zwaarst he.

Dikke knuffel

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Ik word er echt helemaal gek van, ik ben nu al 2 mnd aan het wachten.
    Als het vandaag niet komt gaan we het met acupunctuur proberen op te wekken. Want we willen graag nog 1 mnd met kruiden bezig, voordat ik weer verder mag met iui.

Ik vind het zo super voor je dat je zwanger bent :D

Groetjes Jinky

8. Srb

Srb Fanatiek lid

Aug 22, 2007
    1,179
    0
    0
    Hopelijk werkt het opwekken met acupunctuur.

Het is dubbel he, ik was ook zo blij met de zwangerschappen van Marisha en Jootje bijvoorbeeld, maar het blijft steken dat jij niet degene met de posi test bent. Maar het gaf me altijd wel hoop dat het blijkbaar wel kon. En hopelijk doet mijn positieve verhaal nu hetzelfde voor jou. Het gaat goedkomen, echt!

xxx

9. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    hey lieverd,
    dat klopt inderdaad, het steekt altijd een beetje, maar ik ben wel blij voor de ander en het geeft me inderdaad weer hoop,
    knuff

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,200
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Lieve Jinky,

Ook ik ga je topic volgen. En ik duim dat hij snel dicht mag.

liefs vruchtje

11. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Lief van je vruchtje, knuff

Hoe voel je je?

12. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,200
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Ja wel goed eigenlijk wel moe en nog steeds pijnlijke borsten. Verder nog niet misselijk gelukkig.

liefs vruchtje

13. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Fijn dat het goed gaat, vruchtje

14. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    hoop dat het vandaag doorzet jinky, dan hoef je het niet op te wekken in ieder geval en kun je snel aan de slag weer met de kruiden. De iui komt nu toch al wel redelijk dichtbij hè, gelukkig maar, jullie hebben lang genoeg mogen wachten.

15. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    nog steeds niks :(
    Morgen maar even bellen naar de acupuncturist

16. Marisha

Marisha Fanatiek lid

Jul 15, 2006
    2,728
    0
    0
    Bediende
    België
    Hey meid!

Fijn dat je ook een eigen topic gestart bent! Toch wel lekker om je verhaal in zo'n topic kwijt te kunnen he!

Maar natuurlijk hopen wij met jou dat je dit topic heel snel weer mag sluiten ;)

Hopelijk komt je menstruatie nu snel op gang... en slaat de accupuntuur voor je man ook aan! Vervelend dat je mannetje steeds zo moe is!

Dikke kus!

17. hopefully

hopefully Bekend lid

Feb 18, 2008
    969
    0
    0
    Hey meis,

Een eigen topic. Ik ga je hier zeker volgen.
    Het is wel grappig, onze verhalen zijn ( ook )erg hetzelfde en ik heb gister nagedacht om ook maar eens een eigen topic te starten, misschien dat ik dat nog wel doe van de week als ik iets meer tijd heb. Voor vandaag ga ik het zh stalken die weer terug zijn.

Dikke knuffel

18. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    en heb je al gebeld? kun je al snel terecht?

19. Daan81

Daan81 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,084
    0
    0
    Hai,

En zijn de :evil: inmiddels al gearriveerd? Of heb je een afspraak gemaakt met de acupuncturist. Hoe vaak moet je daar eigenlijk normaal naartoe? Ik ga morgen maar eens bellen voor een afspraak, ik zit nu op dag 42. Duurt me ook allemaal iets te lang.

Succes en ik hoop dat je snel weer verder kan!

Liefs Daan

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

Jun 1, 2007
    2,883
    0
    0
    Middelburg
    Hoi Jinky,

Ik wil je even heel veel succes wensen en hopelijk ook voor jou snel een positieve test!

Share This Page