Onverklaarbare pijn...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 19 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Hey dames,

Ik heb sinds gister ineens last van me enkel aan de binnenkant van me linkervoet. Gister was het vervelend maar het begint nu echt zeer te doen. Alsof ik me zwaar gestoten heb... maaaar dat heb ik dus niet. Heb ook rustig aan gedaan afgelopen dagen... hij werd vanavond ook ineens rood, de plek waar het zeer doet...

Iemand ook zoiets gehad toevallig?
    Ben trouwens bijna 32 weken :)

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zomaar ineens? Voelt het branderig?? Ik zou trombose zsm uit laten sluiten!

3. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Ik heb wel als ik loop dat ik af en toe last van mijn voet krijg.. ook aan de binnenkant.. maar dat de pijn blijft aanhouden en dat de plek rood word heb ik geen ervaring mee.. ik zou inderdaad even langs de huisarts gaan

4. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    Wellicht teveel vocht in je voet? Ik had dit eerst niet door, tot ik geen draaiingen meer kon maken zonder pijn.

5. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Argh ik wil naar bed, maar wil nog even gezegd hebben dat je met dit soort klachten, zeker gezien je geschiedenis, meteen het zkh moet bellen. Vocht ed kan allemaal, maar trombose is gewoon levensgevaarlijk, dat moet zsm uitgesloten worden. Ik heb er zelf weken mee rondgelopen, dit heeft me een groot stuk van mijn longer gekost, ik ben nooit meer helemaal hersteld. En omdat het bij mij onder mijn voet begon, is het niet herkend. Want men zegt dat trombose in de kuit begint, nou niet dus. Bij plotselinge pijnlijke plekken, die warm en rood voelen, adviseer ik altijd naar de eerste hulp te gaan. Liever een keer te veel dan te weinig. En dan hopen dat het slechts vocht is of iets ander onbenulligs, dan kunnen we allebei met een gerust hart gaan slapen ;)

Deel Deze Pagina