Hier met 14.5 duidelijk en per.ongeluk te zien. Was in het zkh bij de echoscopiste. Tussen de apparaten schijnt ook nogal een verschil te zitten.
Je kunt even zoeken welke echobureaus bij jou in de omgeving zitten en kijken vanaf wanneer ze een geslachtsbepaling doen! Ik ben met 15 weken geweest en was overduidelijk een jongetje!
Er zijn echobureaus die het al rond 13 weken kunnen zien. Persoonlijk zou ik wachten tot 16 weken. Want ik lees hier ook zo vaak dat mensen die een vroege geslachtecho doen toch nog bevestiging willen hebben. Met 16 weken is het meestal overduidelijk te zien.
Wij hebben het vorige week met 15.1 laten doen in Venlo, was volgens de echoscopiste geen twijfel over mogelijk haha.
Ik woon zelf in Duitsland en hier verweigeren ze om voor de 20wk überhaupt een aanduiding op geslacht te maken, dit omdat de balletjes van een jongetje pas met 19 wk echt duidelijk zichtbaar worden op een echo.
Bij mijn baby was het met 14 weken al duidelijk te zien, was een gewone echo maar we konden er niet omheen 😅