Hi meiden! Mss een stomme vraag maar hoe ging het poepen na een maand bij jullie? Ik heb vorige week geen movicolon genomen omdat ik dacht dat hey goed zou gaan, toen een paar dagen niet gepoept en afgelopen Zaterdag echt gevoel dat ik moest en dat was ook zo alleen het kwam niet eruit zeg maar haha. Sinds die dag weer movicolon genomen en vandaag weer het gevoel en het zit er wel maar komt gewoon niet eruit gggrrr Ik hoop niet dat ze me de kringspier te strak hebben dicht genaaid!! Hopelijk doet de movicolon snel zn werk haha..... Dan maar ff diarree... Of komt dit nog door de ijzer tabletten??
Ik heb ook een totaal ruptuur gehad. Gehecht onder narcose. Zelf was ik enorm eigenwijs...... Na de operatie toen ik op mijn kamer lag, moest ik plassen. Zuster schoot niet op, dus ben ik zelf maar gegaan. Wel enorm duizelig toen en het brandde wel iets. Eerlijk gezegt heb ik er zelf weinig last van gehad. Ja met te hard zitten bijv.... Al heb ik het idee dat het litteken soms wat gevoelig blijft. En ik ben toch echt al 3 jaar verder!!
Ja dat zei mn moeder ook al. Dan moet ik wel nieuwe halen want ze zijn bijna op haha. Pff na 3maanden nog? Dit is mss vies hoe ik het omschrijf maar het zit ervoor maar komt niet eruit gggrrheb jij hetzelfde dan?
Ja heb ik ook en wel steeds het gevoel hebben dat je moet, er zit dan ook iets maar wil er niet uit. Ik ben ook vaak eigenwijs en neem het niet met het gevolg zoals afgelopen vrijdag, een uur op de wc gezeten, het deed zo'n pijn ik kon niet meer! Heb het uiteindelijk een handje geholpen
Ja het brand he ggrrr dat heb ik dus ook. En ook de neiging om handje te helpen. Durf alleen niet zo goed hihi.. Ik ga dalijk ook weer ff op de pot zitten. Maar heb nu niet meer het gevoel dat ik moet.