Ik vroeg me af wie dit een keertje heeft meegemaakt, een onjuiste geslachtsbepaling. Zit je met je jongens/meisjeskamer en kleertjes, bevallen.......is het toch het andere geslacht! Wat was je eerste reactie en hoe ben je hiermee omgegaan?
kdenk wel dat t ooit ergens gbeurd is, maar t komt niet vaak voor... t zou toevallig zijn als er iemand hier is die dat heeft meegemaakt.. t lijkt me wel erg... maar aan de anere kant.. kom je er wel overheen..
Vriendin van mij heeft het gehad ze waren er helemaal van overtuigd dat het een meisje werd maar tis toch een jongen geworden. Het was echt niet te zien geweest dat het een jongen was omdat hij de hele tijd met beentjes tegen elkaar zat en het leek og het een meisje was
ik snap dat niet.. een jongen heft toch ballen..? en meisje een spleet.. dan moeten dat echt heel slechte echoscopisten zijn geweest..
De vrienden van een collegaatje van mij hebben het ook gehad. Tot die keer toe hadden ze de bevestiging gekregen dat het een jongen was, jullie raden het al het werd een meisje. Ze had eerst eens in een deuk gelegen (ongeloof), maar waren er uiteindelijk ook hartstikke blij mee omdat ze al een jongen hadden.
Haha Saraah is even kort door de bocht duidelijk ... Blijkbaar is het toch niet zo makkelijk als het lijkt. En ik moet eerlijk zeggen, toen wij naar Joey zijn geslacht lieten kijken toen zei die vent '100% een jongen, kijk maar'... en ik zat te turen naar het beeld, maar ik zag het niet hoor ... Ik dacht, 'zal wel als hij het zegt' ! Lastig zal het wel zijn, als ik me bedenkt dat wij ons helemaal ingesteld hadden op een jongen, maar ik zou na de eerste verbazing net zo blij zijn geweest met een meisje
NIet zelf meegemaakt maar de echoscopiste vertelde (wij woonden toen in ierland) dat er een familie was die speciaal bij een meisjesschool waren gaan wonen en uiteindelijk een jongetje kregen oeps. De navelstreng kan wel eens voor piemeltje aan gezien worden. Moet zeggen wij hadden twee jongetjes en het was twee keer overduidlijk te zien.
hoi ze zeiden dat mijn dochtertje een jongen was, heb nog een echo gehad toen met 35wk en de gyn was er 100%van overtuigd dat het een jongenwas. Maar het bleek dus een meisje te zijn. Waar we ook dolgelukkig mee waren. Bij me zoontje later hadden ze het wel goed. gr Marianne
Heb vandaag net hier over gehad...l bij mij is 3 keer hetzelfde geslacht vast gesteld heb zelf een echo van het geslacht. Dus hoop dat het bij mij wel gaat kloppen Maar mijn collega zie van ik zou een jongentje krijgen dat is door 2 artsen gezegt. Dus na een aantal weken ging ze bevallen kreeg ze mooi een meid
niet vastgesteld maar door mijn eigen gevoel bepaald dat mijn 2de ook een jochie zou worden echter bij de bevalling was een meiske ging ik even af met mijn instinct kamertje was gelukkig voor meisjes en jongens dus dat was het probleem niet en kleertjes ook niet die waren neutraal zo zie je dus maar weer
Mijn nicht heeft het gehad. Het kindje miste een hartkamertje en dus heeft ze echo's genoeg gehad...elke keer hoorde ze het weer "het is een jongen" Bij de geboorte was het dus inderdaad een meisje.
tja bij ons is het nog steeds een verrassing omdat onze spruit in stuit ligt maar kan me voorstellen dat het wel verschieten is op zulk moment. je hebt al een naam in gedachten, je bent klaar om te bevallen en denk steeds aan X(naam) en ineens is het een ander geslacht. nou kom maar op om snel nog een andere naam te verzinnen he nu bij ons is het simpel wij hebben voor beide een naam en het zal mss voor een verrassing blijven tot laatste (al hoop ik van niet) maar als je al zo aan het idee gewend bent van jongen/meisje dan is het toch wel
Nou zeg nu ga ik twijfelen bij mij hebben ze tot 3 keer toe gezegd dat het een meisje wordt en het zijn verschillende mensen die het zijden ,dat zal wat zijn zeg hahaha
hahah ja de oom van mijn man heeft het gehad ze zeiden dat het een meid zou worden dus de hele babykamer roze roze kleertjes noem maar op werd het toch een jongen dus ja toen werd maar snel de kamer verandert.. maar wat een gedoe hey hij heeft in zijn droom gezien een week voor de bevalling dat er tegen hem werd gezegd het is een zoon wil je hem of niet heel eng en toen is hij uit zijn bed gevallen en riep heel hard jaaaaa ik wil hem hahahahah daarom zei hij tegen ons geloof ze maar niet meteen... toch zei ze ik denk een meisje en dat werd het ook maar heb toch twee pakjes gekocht voor bij de geboorte 1 roze en 1 witte is ook lullig een jongetje in een roze pakje
Wij wisten het bij de eerste niet tot bij de bevalling, maar we hadden allemaal het idee dat ik een jochie zou krijgen. We hebben dan ook een zoon gekregen. Nu hebben mijn man en ik heel sterk het gevoel dat we een meisje krijgen en ik heb na lang aandringen hem toch weten over te halen om later te vragen 'wat het nou wordt'. Weet iemand bij hoeveel weken dit bepaald kan worden?
20 weken maar kan ook vroeger mijn vriendin wist het al van 16 weken die beeb heeft enorme... joekels ja niet normaal haha en ik weet nog steeds niet achja hopelijk volgende week
Wij wisten het niet tijdens de zwangerschap maar volgens mij gevoel toen zou het een jochie worden, ik heb heb dat 9 maanden gedacht en ik was dan ook zeer verbaasd dat ze na de bevalling zeiden dat ze een meisje is.....verbaasd maar enorm trots