Luiers voor de nacht, welke het beste?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door diddi, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wij hebben voor overdag de kruidvat luiers en voor de nacht pamper luiers voor onze dochter van bijna 2 jaar.
    Ik ben heel tevreden over de kruidvat luiers, maar minder over de pampers.

De pampers hebben wij voor de nacht omdat deze het langste urine kunnen opvangen. Tot 12 uur droog staat er op het pak.
    Nu wil ik graag weten of er nog andere luiers zijn die dit ook hebben, die ook zo lang droog blijven.
    Wij vinden de pampersluiers snel stinken als ze nat worden van de urine. Daarnaast vinden wij ze niet zo lekker van pasvorm.
    Wij zijn wel tevreden over hoe goed ze voor de nacht zijn!

Onze dochter slaapt minimaal 12 uur aan een stuk door, dan is het wel handig dat een luier dat aan kan.
    Kunnen jullie mij vertellen welke er ook goed zijn voor de nacht, maar dan van een ander merk?

Alvast bedankt

gr Diddi

2. kat

kat Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.402
    2
    0
    Wij gebruiken de luiers van Etos en dan een klein maatje groter, gaat hier prima. Overdag heeft hij maatje 4 en 's nachts 4+.
    De pampers gaan hier steeds lekken.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.319
    238
    63
    Gewoon die van kruidvat. Mijn zoontje heeft die met de nacht ook meestal zo'n 12 uur om.

4. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Pamper lekken hier 's nachts ook alle kanten op.
    Ik gebruik de luiers van de Aldi 's nachts (maatje 4+). Kruidvat luiers gaan overigens ook goed (ook 4+)
    Overdag draagt ze maatje 4.

5. misa

misa Niet meer actief

Volgens mij moet je niet naar de verpakking kijken, maar uitproberen wat werkt voor jullie! :)
    Hier hebben wij overdag en snachts luiers van kruidvat. Alleen voor de nacht eentje groter.
    Ik ben daar ook erg tevreden over! In tegenstelling tot de natte, en klamme, stinkende pampers (werkt voor mijn zoontje gewoon niet).

6. Mama van milano

Mama van milano Actief lid

31 mei 2011
    181
    0
    0
    Amsterdam
    Ik gebruik pampers active fit voor overdag en snachts 4+
    Ik heb er nog nooit lek problemen mee gehad, en van dat stinken vind ik wel bij iedere luiers eigenlijk, ik heb een keer DA luiers meegenomen omdat de pampers waren uitverkocht, daar heeft hij gewoon allemaal rode bulten en uitslag van gekregen.

7. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Wij gebruiken pampers en kruidvat luiers door elkaar, maar moet zeggen dat hij met de kruidvatluiers altijd droog blijft en het met de pampers nog wel eens mis gaat. Jesse slaapt (als hij mag uitslapen) ook 12 uur.

8. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Volgens de Kassa luiertest is het absorbtie vermogen van de kruidvatluier het allerbest. Dus zou die een keer voor de nacht proberen.

9. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik gebruik nu kruidvatluiers maar normaal altijd Aldi. Werken allebei prima. En dan in maat 4+ zowel overdag als 's avonds.

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Nature care luiers van de etos, daar zitten alleen natuurlijke materialen in en die stinken dus niet zo. Overdag wasbare luiers, 's nachts een van de etos ( Pak staat vast laag bij de grond in de winkel )

11. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Wij gebruiken voor de nacht ook gewoon de kruitvat luiers ik zweer echt bij die luiers!!

Ik heb meerdere geprobeerd Pampers en Huggies maar daar lekte hij vaak toch op door :(a

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

12 uur droog is hier met pampers helemaal niet 12 uur droog. Wij hebben Huggies voor 's nachts, die houden tenminste echt!

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    hier geen pampers maar al helemaal geen kruidvat luiers snachts :x
    komt er gewoon doorheen letterlijk niet eens via de zijkanten of randen
    had pak gehaald na aanleiding van de best getest.....

heb gewoon weer de lidl luiers gehaald :) en alles blijft weer droog snachts

14. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    wij gebruiken alleen kruitvat luiers.

15. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt allemaal voor jullie reactie's.

Moet inderdaad maar gewoon eens wat gaan proberen.

Ik lees hier regelmatig dat Kruidvat gewoon ook voor de nacht kan en daar ben ik heel blij mee, die zijn super.

Aldi en Lidle kan ik ook eensn proberen, ben ik ook wel benieuwd naar inderdaad.

Ik wist trouwens niet dat er nog zoveel meer mensen last hadden met pampers. Ik dacht dat ik bijna de enige was die die luiers niet geweldig vindt!

Dank jullie wel, ik ga eens testen welke het gaat worden!

gr

16. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    hier overdag de pampers luiers maar snachts niet dan gebruik ik kruidvat, ook tijdje huggies gehad maar nu dus kruidvat en dan maatje 4+ en overdag maat 4 gewoon

17. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

8 okt 2009
    3.212
    1
    0

heb een keer een luiertest gedaan,aldi ,kruidvat en pampers nemen alle 3 evenveel op,namelijk 500 ml
    pampers en kv voelde het droogst.
    denk dat het aan de pasvorm ligt dan,kruidvat is wat breder.

18. romygizmo

romygizmo Actief lid

19 feb 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier gebruiken we pampers active fit voor overdag en pampers baby dry voor 's nachts en altijd met grote tevredenheid.
    Zelden last van doorlekken.

Deel Deze Pagina