Hoe wassen jullie je bh's?? Hier moeten de meeste op handwas, ik doe ze even weken in een teil met wat waspoeder uitspoelen en ophangen maar heb het idee dat ze dan niet goed schoon zijn. Mogen ze ook op het handwas programma in de machine heb altijd geleerd dat dat niet goed voor de beugels is. Je kan zo een speciale waszak kopen of in een kussensloop heb ik ook wel eens gehoord maar op welk programma dan??
ik doe ze op de hand in biotex elke dag en 1x per maand in de wasmachine. idd op kort programma, ik doe ze altijd op wolwas.
Gewoon met de lichte of gekleurde was mee, 30 / 40 / 50 graden, in een wasnetje. Geen speciaal programma dus, maar heb dan ook geen bh's van 100 euro ps. misschien scheelt dat...
Ik gooi ze gewoon bij de gesorteerde was in.. Niks geen netje of wat dan ook.. Gewoon 40 graden standaard..
Hier ook gewoon met de gesorteerde was mee op 30/40 graden, ook niet in netjes etc. Zien er nog prima uit.
Meerdere malen toch kapotte wasmachine gehad terwijl mijn beugel bh wel in een netje zat. Nu een keuken handdoek dichtgenaaid met een rits en alle bh's daarin en gewoon op 30 graden meewassen. Geen problemen meer gehad!
Toen ik nog thuis woonde had mijn moeder goede invloed op me en waste ik de bh's met de hand. Nu was ik ze mee op 30 graden. Al zou het beter zijn als ik ze weer met de hand zou doen. Nogal dure bh's.
Ik draai enkel was op 60 graden. Ik weet dat het slecht is voor mijn (dure!) bh's maar ik ga geen speciaal programma draaien voor alleen mijn bh's. Hier draait de wasmachine alleen volle trommels! Uiteraard doe ik de bh's wel in een zakje.
Ik heb ze jaaaaren gewoon in de wasmachine in een netje gedaan totdat ik in een korte tijd 3!! nieuwe behas kapot terugvond in de machine. Sindsdien was ik ze alleen nog maar met de hand.
Ik heb altijd voorgevormde bh's. Die was ik in zo'n speciale bal gewoon op 40 graden met de andere was mee.