hallo allemaal Ben ik weer even nou 23 dec eerste dag van mijn laatste menstruatie en nergens bij stil gestaan ook wist niet wanneer mn eisprong was of vruchtbare dagen af en toe geklust alleen omdat we zin hadden en niet omdat het moest zit nu op dag 21 van de cyclus en mn temp stijgt om de dag lijkt het 37'0 37'2 en vanmorgen 37'4 het enige wat ik heb is veel plassen zelfs s'nachts word ik er wakker van en heel veel dorst zou het misschien dan toch raak kunnen zijn ondanks dat we niet in de vruchtbare dagen hebben geklust of misschien juist wel zonder dat ik het wist had het namelijk even van me afgezet en hadden allebei de griep en tussen door nog een weekend centre parcs geweest ook heb wel steeds raar gevoel rondom mn navel maar zal wel zo horen nou een afwachtende mutsie weer hahahaha wilde het even kwijt liefs kaley
Ik ben niet zo heel erg thuis in het tempen, maar volgens mij stijgt je temp na je eisprong tot je weer ongesteld moet worden. als ik naar de data kijk die jij noemt heb je je eisprong gehad en is het de tempstijging van de eisprong.
Dit klopt niet helemaal, geloof ik. Je temp stijgt na je eisprong, met telkens 0.3 tot 0.5 graden, 3 dagen achtereen.... Daarna zou hij hoog moeten blijven... niet blijven stijgen... beetje schommelen misschien (ik weet het, er kan altijd verschil in zitten...) Als je temp BLIJFT stijgen, zou je vlak voor je NOD dus (volgens wat jij nu zegt Angel Eyes) hoge koorts hebben Lijkt me niet dus Kaley, aan een paar tempen hebben we natuurlijk niet veel... als je zegt dat je de laatste dagen pas die tempstijgingen hebt, heb je pas een paar dagen geleden je eisprong gehad. (3 dagen geleden zoals ik het hier nu lees en uit je verhaal begrijp) Zit niets anders op dan gewoon af te wachten lijkt mij. Succes ermee iig!
haha ja inderdaad dan kom je op 45 graden uit sorry maarja ik zei al weet niet veel ervan. wat ik bedoelde is dus dat je temp hoog blijft tot je NOD.
Hihi, geeft niet hoor! Ik heb gewoon ff jou antwoord wat duidelijker gemaakt, moet je maar denken (en ik wil nu absoluut niet betweterig overkomen. )
hey meiden ben ik weer nou ben vanmorgen langs de huisarts geweest aangezien mijn temp bleef stijgen en ik me steeds beroerder ging voelen en al sik bewoog had ik last van mn zij en rug .... Urine ingeleverd en wat blijkt heb een nierbekontsteking heb inmiddels een kuur en hoop dat het morgen beter gaat liefs kaley