4w3d echo gehad -> niet goed, wat denken jullie?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door linnywonderbaby, 7 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnywonderbaby

linnywonderbaby Actief lid

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    Hallo, dinsdag mag ik weer op controle.. en dan bij mijn eigen arts! Gelukkig! Als alles in orde blijkt te zijn,ga ik wel mijn beklag doen over de andere gynaecoloog die ons heeft doen denken dat het serieus mis was en als wij impulsief waren, hadden wij ons vruchtje wat wel nog een kans had op leven weggedaan!

Sindsdien heb ik geen bloeding meer gehad, ik ben enorm moe en mijn borsten doen pijn. Volgens mij zit het goed !

2. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat verschrikkelijk die arts zeg! Die mag echt terug naar school! In Nederland willen ze met 7 weken pas echt een hartje zien. Dan "moet" het zeg maar.....maar dan nog als het er niet is kijken ze rustig aan. Lekker laten zitten en laten groeien! Geniet van je zwangerschap en luister naar je eigen gevoel!

3. linnywonderbaby

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    Surprise! Het is een tweeling !
    Op de eerste echo zie je n grote vruchtzak en een klein bolletje, dat was nog een vruchtzak.
    In dat kleine vruchtzakje was na een week een vruchtje te zien in de grote wel een dooier maar nog geen duidelijk vrichtje. Kan alle kanten op.
    Afwachten tot 24 mei

margarethd vindt dit leuk.
  4. Bloeme

Bloeme Bekend lid

16 jun 2012
    583
    154
    43
    Kwam toevallig in dit topic terecht, wat heb je toch een vreemde doktoren rondlopen....;)
    Hoe dan ook: Gefeliciteerd! Nog even spannend (maar dat is voor iedereen zo op deze termijn), maar het komt vast helemaal goed! Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

5. Minerva

Minerva Niet meer actief

Wauw! Toch weer wat goed nieuws :) Heel veel sterkte de komende tijd en alvast een beetje voorzichtig gaan genieten!

6. Trinity

Trinity Fanatiek lid

7 nov 2012
    1.176
    0
    0
    Overijssel
    Meid wat een goed nieuws zeg!!! Wow!!! geweldig!! gefeliciteerd meid!!

En ik had een echo met 5w en 3 dagen. Er was alleen een vruchtzakje te zien en meer niet. 15 dagen later een vruchtje met kloppend hartje. Vertrouw altijd op je eigen gevoel meid.

nogmaals gefeliciteerd!!!! :D

7. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38

Helemaal mee eens.

Hier iemand met bloedverlies tot en met week 7. Artsen durfden geen duidelijke uitwpraken te doen, maar geen een keer hebben ze het al over curretage gehad, omdat op een termijn van 4/5 weken het hartje nog niet klopt. Bij mijn echo met 6 weken klopte het hartje. Met 7 weken weer een flinke bloeding gehad, maar ook een kloppend hartje.

Vetrouw op je gevoel en luister zeker niet naar zo'n flapdrol :x

En natuurlijk gefeliciteerd:D

8. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Ongelooflijk dit, zou er zeker iets mee doen als ik jullie was!! Succes en geniet van je zwangerschap!!

9. k84

k84 Actief lid

1 nov 2012
    242
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een vreselijk verhaal! Ik heb precies hetzelfde meegemaakt in begin bij de huisarts. Inmiddels zijn we ook bij hem weg en ik heb serieus getwijfels om een klacht in te dienen. Maar een gynaecoloog dat is nog erger! Ik ben inmiddels 21 weekjes gelukkig zwanger! Hoop voor jou dat het ook zo mag lopen! Geniet van je zwangerschap!

10. HannekeG

HannekeG Fanatiek lid

20 aug 2012
    1.702
    0
    0
    Wat fijn dat het toch goed was! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je 24 mei een goede echo hebt!

11. Cooks

Cooks Fanatiek lid

9 mrt 2011
    1.312
    66
    48
    Overijssel!
    Gefeliciteerd met je tweeling! :)

Ik zou zeker een klacht indienen over deze dokter. Ik heb ook een echo gehad met 4wk en er was niks te zien alleen dikker baarmoeder slijm.

Stel dat je die curettage geplant had. Pfff gelukkig heb je naar je eigen gevoel geluisterd.

Ik wens je een gezonde leuke en voorspoedige zwangerschap ! :)

12. Opzoek

Opzoek Lid

31 mrt 2013
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super meis! Niet 1 maar 2!!! Wat een prutser die arts.....prober je niet al te druk te maken of te stressen want dat is ook weer niet goed voor de baby's!

13. linnywonderbaby

11 dec 2007
    212
    1
    16
    Limburg België
    Dank je allemaal ! Nog 4 dagen en we hebben eindelijk een beetje zekerheid. Het is toch spannend die eerste weken!

Ik heb geen buikpijn, geen bloedverlies meer gehad. Ben echt extreem moe, misselijk ben ik dan weer niet.

Was het al maar vrijdag, dan wisten we wat meer.

Ps: hier is de echo van de tweeling. Vanonder zie je n vruchtje vanboven zie je ook wel iets maar niet duidelijk. Wat denken jullie daarvan ?
    https://www.dropbox.com/s/f0g3c0fknafne6e/2013-05-14%2014.26.00.png

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Oooo zo´n muts heb ik ook gehad. Er was hier eentje op ZP volgens mij Rozemarijke uit mijn hoofd die me heel erg gerust kon stellen.
    Verloor ook bloed en na mijn MA paar maanden daarvoor ging die huppeltr*t kijken toen ik 4wk en 6 dagen was en vanzelfsprekend was er natuurlijk niks te zien. Ik moest er maar vanuit gaan dat het fout zou gaan en kreeg al voorlichting over de de MK die er zou gaan komen. Op aandringen van mij toch maar bloed laten prikken en HCG bleek 6000 te zijn, dus diezelfde dag nog naar het ZH gemoeten omdat ze een BBZW vermoeden aangezien MUTS niks in de computer had gezet van de echo of wat dan ook.
    Al met al een lekkere gestresste kickstart van mijn zwangerschap.
    Was al bang voor een MK, maar vanaf dat moment kon je me opvegen. Ze had met mijn voorgeschiedenis wel wat meer rekening mogen houden met het brengen van slecht nieuws wat geen slecht nieuws kon zijn.

Maar gefeliciteerd met je twins!

Deel Deze Pagina