Wat ik me afvraag... Lijkt je kindje op de 3D of 4D echo? Of geven de echoos toch wel een vertekend beeld....? Ik ben benieuwd...
tygo leek zeker op de 3d echo, dion ook, maar ryan liet zich niet zien, die had zich verstopt achter dion hihi
1 e zwangerschap pret echo laten maken en was als 2 druppels water.... echt zo gaaf nu nog ff afwachten, weer laten doen maar beeb is nog niet geboren....
JA ik vond hem wel veel lijken maar hij veranderde erg de eerste paar dagen (hij zat toch erg klem daarbinnen) dus na een paar dagen was het wel minder maar NET GEBOREN zeker weten dat ie daarop leek!
Toch leuk dat het dan zo gelijkend is he.... Ik had zoiets van: misschien geeft het toch wel een vertekend beeld... wat in elkaar gedrukt ofzo
In het echt is je kindje natuurlijk veel mooier De 3D van Thom leek niet alleen heel erg op hem, maar ook op zijn broer en op zijn zus, 3x een identiek snoetje. En dat lijkt dan weer op papa.
Mijn kind leek er in het echt eigenlijk helemaal niet op, maar was wel heel leuk om te zien hoor, je kind op 3d/4d.
Hier leek de oudste ook sprekend op de 3d-echo. En de tweede lijkt ontzettend op zijn broer, op de 3d-echo dan. Voor het echie moeten we nog even afwachten....
onwijs groot de gelijkenis...maar de 3d/4d was ook met 30 weken gedaan....en zonder dat we een geslachts bepaling hadden gedaan wisten we daarna zo goed als zeker dat het een meid was