Ik mag 21 november voor de echo komen. Toch blij om te horen dat het dus wel echt kan niets voelen en toch zwanger zijn. Ik denk ook mijn hcg neemt toch toe ik moet toch op zijn minst iets of wat merken maar nee echt niets.
Mss heb ik het gemist hoor, maar hoe was je echo? Ik lees even in op het forum en kreeg het idee dat jou post een beetje "gekaapt" was.....heb je een goede echo gahad????
Aah, dankjewel, wat lief dat je daaraan denkt We hebben gisteren de eerste echo gehad bij 6w1d en het was een goede echo met kloppend hartje! We zijn helemaal gelukkig dus... De uk was alleen een beetje lastig op te meten omdat hij tegen de wand aan zat, dus volgende week nog een echo.. Heel vervelend Bevestiging voor mij dat mijn symptomen dus ontzettend kunnen wisselen per dag. Ga me er vanaf nu niet meer druk om maken.
Wauw! Wat geweldig nieuws zeg! Ik hoop dat je nu ook lekker kunt gaan genieten! Ik snap dat het allemaal ontzettend spannend is, maar houd vertrouwen in je lijf....Ik bedoel: je bent zwanger!!!! Jou lijf kan dat dus zo maar gefeliciteerd hoor! Ik loop een paar daagjes achter op jou zag ik op je banner ....Fijn weekend!
Dankjewel! Ik probeer nu meer te genieten en dat lukt ook wel moet ik zeggen... Maak me ineens niet zo druk meer. Heb meer het gevoel: 'het zal wel goed komen' Ik zie dat je zwanger bent van de 5e, is het dan makkelijker omdat je het al vaker mee hebt gemaakt? Of blijft het spannend? En hoe voel je je? Zal wel vermoeiend, zijn een zwangerschap met 4 andere kids die aandacht willen
Het scheelt dat mijn meiden al groot zijn en zichzelf goed redden (de meeste zorg is iedereen voldoende aandacht geven) en de jongste is vrij makkelijk en zijn grote zussen vindenken het ook niet erg om hem te badderen/verschonen en te vermaken....dat is heel fijn en als de zwangerschap zwaarder gaat worden, weet ik zeker dat ze flink zullen helpen, geweldige meiden zijn het ....qua de onzekerheid en zorgen rondom de zwangerschap ben ik doordat het de 5e is wel heel nuchter...ik maak me meer zorgen om, mocht het mis gaan, en ik zou opgenomen moeten worden, hoe ik het red met de andere kids. Ik hou heel erg voor ogen dat als het mis gaat, dat bij de bevruchting al bepaald is en je daar totaal niks tegen kunt doen.....mss klinkt dat heel hard.....en ben ik verwend met 4 gezonde kids....al heb ik voor de 3e ook 4 mk gehad....
Snap je onzekerheid meid, lange weg heb je afgelegd! Ik was in het begin ook razend onzeker, en de symptomen waren de ene dag aanwezig, en dan weer weg, om enkele dagen later keihard terug te komen. Dit gold ook voor de krampen, zere borsten, misselijkheid. Echt waar, het zegt allemaal helemaal niets. Probeer het los te laten,het gaat zoals t gaat...
Wat fijn dat je meiden zo goed helpen! Klinkt al een heerlijk gezinnetje We hebben het afgelopen weekend aan de opa's en oma's verteld, die waren dolgelukkig. Ik denk dat ze nu nog tranen in de ogen hebben haha...
Bedankt voor de geruststellende woorden! Ik merk inderdaad dat het gewoon wisselt per dag. Maar de dagen mét klachten voel ik me toch wel net wat zekerder dan de dagen zonder klachten
Bij mij wisselde het ook en heb zelfs weeeeeken lang niets gevoeld. Ik had zo geloofd dat ik niet zwanger was. De echo's maakten het echt en nu de schopjes ook. Verder merk ik niks. Ohja ben moe, heel moe! Het enige consistente.
Pff, ik zit weer helemaal in de rats... Vanaf gisteren voel ik niets meer, maar dacht eerst: het zal wel weer terugkomen. Tot nu toe niet Kwam vanmorgen moeders voor moeders langs en dan moet je weer een test doen. Nu is de test streep veel lichter dan de controle streep! Ik had wel al gelezen dat de MvM testen niet zo gevoelig zijn, maar bij 7w1d zou hij toch gewoon moeten knallen?!? Gelukkig hebben we vanmiddag (16:00 uur) al een echo ingepland staan, al duren de uren me nu weer veeeeeeeeeeeeeeeeel te lang
Ontzettend spannend meid. Ik merk of voel ook nog steeds niets echt niets en ik wordt daar ook heel erg bang van pffff je moet toch iets merken denk ik dan....maar in theorie hoeft dat dus niet zo te zijn. Er zijn genoeg vrouwen die niets merken of voelen
Ik maak me ook niet druk omdat ik niets voel, ik weet dat er genoeg vrouwen zijn die niets voelen in het eerste trimester... Ik maak me er juist druk om dat ik wel iets hèb gevoeld en dat die symptomen steeds weggaan. Tot nu toe keerden ze gewoon terug, maar het heeft nog niet eerder zo lang geduurd als nu.. En samen met die lichte test maakt dat me gewoon onzeker. Het komt waarschijnlijk ook omdat het sowieso een spannende dag is i.v.m. de echo en dan zou het zo fijn zijn als alles een beetje meezit i.p.v. tegen...
Ja dat zou zeker heel erg fijn zijn. Ik hoop dat je ondertussen al goed nieuws hebt gehad..... En die test ja snap ik zou ik ook onzeker van worden. Daarom test ik niet meer en laat ik mvm nog niet komen ik ben als de dood dat ze lichter worden of zo....
De echo was prachtig! Precies op schema voor 7w1d en mooie regelmatige hartslag! Dus super goed nieuws... Ik snap dan bij dezen echt helemaal niets meer van m’n lichaam en van m’n voorgevoel.. hoop dat jij de 21e ook een mooie echo hebt! Ik voel me echt wel een beetje verplicht om aan MvM mee te doen, heb zelf 3,5 jaar pregnyl gebruikt en was zonder pregnyl nooit zwanger geworden.. dit is wel het minste dat ik terug kan doen
Oh wat goed wat fijn gefeliciteerd. Geeft mij ook weer wat hoop dat geen of verdwijnen van kwaaltjes dus niet percee een slecht teken hoeven te zijn. Ik ga ook zeker meedoen met mvm maar voor nu durf ik dat niet. Ik heb het ook nodig gehad om zwanger te worden. jou was de test waarschijnlijk lichter Door hoge hcg. Echt super voor jullie geniet ervan.