Een paar weken geleden had ik al een valse start, maar vandaag lijken de 'oefenweeen' toch heftiger te zijn. Iedere 10 minuten moet ik toch wel een wee wegpuffen, alleen zit er al een uur of 6 geen progressie in. Ik wordt hier zo ongeduldig van! M'n andere twee bevallingen waren in 6 uur gepiept, maar die begonnen dan ook met het breken van de vliezen en dat is nu nog niet gebeurd. Ik kijk nu dus iedere 10 minuten op de klok, de tijd gaat zooo langzaam! Ik hoop zo dat het doorzet en dat het niet weer ophoudt. Ik moet gewoon even m'n frustratie kwijt hoor.
he bah! zou fijn zijn als je wat duidelijker kenmerken kreeg dat je kunt gaat bevallen! sterkte met de laatste loodjes. lekker douchen en liggen. in rust kan het wel eens sneller komen zij de verloskundige tegen mij bij mijn vorige zwangerschap, toen leek alsof de bevalling begonnen was. spannend hoor!!
Het was inderdaad begonnen gisteren! Stijn Johan is gisteravond om 18.47 geboren, alles d'r en d'raan! Ik ben erg blij dat het weer achter de rug is en we gaan lekker genieten met z'n vijfjes!