Ik heb deze zomer drie kinderboerderijpaspoorten aangeschaft voor mijn kinderen. Hiervoor betaal je 15 euro per kind en krijgen de kinderen daarna gratis toegang tot een aantal dierenparken en speeltuinen. Nu heb ik een aantal vrijkaarten over die ik weg wil geven. Het houdt dus in dat je als volwassenen wel entree betaald, maar het kind is gratis. Als je interesse hebt in vrijkaarten voor 1 of meerdere dierenparken/speeltuinen stuur je me maar een pb. De vrijkaarten zijn geldig tot 31 maart 2013. Ik hoef alleen de verzendkosten maar vergoed te krijgen. Dierenparken: - De oliemeulen in Tilburg (3st) - Dierenrijk in Nuenen (3st) - DoeZoo in Leens (3st) - Kasteelpark Born in Born (3st) - Meerzoo in Marknesse (3st) - Taman Indonesia in Kallenkote (3st) - Van Blanckendaell parik in Tuitjenhorn (3st) - Vlinders aan de vliet in Leidschendam (3st) Speeltuinen - Chimpie Champ in Aalsmeer (3st) - Het land van Jan Klaassen in Braamt (3st) - Kinderparadijs Malkenschoten in Apeldoorn (3 st) - Familiepark Drievliet in den Haag (3st) - Familiepark Nienoord in Leek (3st)
PB gestuurd EDIT: Ik lees verkeerd, mijn dochter is nog te klein om voor te hoeven betalen dus heb dan niet zo veel aan de kaartjes. Kan je er beter iemand anders blij mee maken
Update, deze heb ik nog: Dierenparken: - De oliemeulen in Tilburg (3st) - DoeZoo in Leens (3st) - Kasteelpark Born in Born (3st) - Meerzoo in Marknesse (3st) - Taman Indonesia in Kallenkote (1st) - Van Blanckendaell parik in Tuitjenhorn (3st) - Vlinders aan de vliet in Leidschendam (3st) Speeltuinen - Chimpie Champ in Aalsmeer (1st) - Het land van Jan Klaassen in Braamt (3st) - Familiepark Drievliet in den Haag (2st) - Familiepark Nienoord in Leek (3st)
Hallo Sannebc, Wat lief dat je de kaartjes aan anderen wil geven! Heb je nog kaartjes voor Chimpie Champ in Aalsmeer? Ik hoor het graag! Groetjes Senna
Update, deze heb ik nog: Dierenparken: - De oliemeulen in Tilburg (3st) - DoeZoo in Leens (3st) - Kasteelpark Born in Born (3st) - Meerzoo in Marknesse (3st) - Taman Indonesia in Kallenkote (1st) - Vlinders aan de vliet in Leidschendam (3st) Speeltuinen - Chimpie Champ in Aalsmeer (1st) - Familiepark Drievliet in den Haag (2st)
De kaartjes voor iedereen waarmee ik contact heb gehad via pb zijn op de post. Allemaal veel plezier!
De olie Meulen zou ik dolgraag willen hebben. Is hier om de hoek maar best prijzig met 2 volwassenen en 2 kindjes. Heb er 2 nodig