Nutrilon omneo-comfort 1

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door beebj, 28 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

    beebj Niet meer actief

    Toch maar overgestapt van voeding. Van Kruidvat standaard 1 naar Nutrilon omneo-comfort 1. Dit op advies van de kinderarts ivm haar stoelgang. Haar ontlasting is goed qua dikte, goed qua kleur, echt niks op aan te merken. En toch krijst ze het elke keer uit als ze ontlasting heeft. Niet huilen, maar echt krijsen. Ook slaapt ze steeds minder overdag en is ze erg onrustig. Alleen nog maar tevreden als je rondjes met haar loopt. Hebben echt het idee dat ze enorm veel last heeft van haar stoelgang. Alleen waarom? Geen idee.. Deze voeding is wel €14 nog iets en die van Kruidvat maar €6 nog iets.... Mja, als het haar helpt, heb ik het er zeker voor over! Zou ook geen goedkopere versie hiervan weten eigenlijk. Jullie misschien?

    Ook zijn we er achter dat ze het aller beste drinkt met de Dr. Brown fles. Alleen straks even om speen 2 naar de winkel, want speen 1 past deze nieuwe voeding nauwelijks door. Hij ziet er net zo vloeibaar uit, maar toch is hij blijkbaar een stuk dikker.

    Wat een zoektochten zeg!!
     
  2. Twingia

    Twingia Fanatiek lid

    7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Het kunnen krampjes zijn, na 2 week zijn de darmpjes er aan gewent.
    Dus ik zou nu ook niet meteen wisselen naar een goedkoper merk. En het is iets dikker dan gewone voeding, dat klopt. Staat ook op de verpakking.
    En de ontlasting kan er ook groen van worden, is normaal had ons meisje
     
  3. beebj

    beebj Niet meer actief

    Dat is mijn bedoeling ook niet Twingia ;) Mijn vraag is; Nutrilon omneo-comfort 1, is dat er ook in een goedkopere variant?

    En moet je het altijd blijven gebruiken i.p.v. de standaard 1 of maar tijdelijk? Ze zal sowieso 2 weken moeten wennen hieraan zeg maar voordat ik verbetering of iets kan merken.

    Dr Brown fles met speen 2 gaat in ieder geval goed met Nutrilon omneo-comfort 1!
     
  4. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Voorheen had Jumbo ( lijkt veel op kv) een Omneo soort voeding ( total care meen ik) maar dit is veranderd helaas.
     
  5. Twingia

    Twingia Fanatiek lid

    7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Dan wissel je dus wel van merk ;)
    Wij hebben het langzaam afgebouwd. Steeds 1 schepje minder omneo, en daarvoor in de plaats een schepje standaard.
     
  6. Nescio

    Nescio Niet meer actief

    Heeft KRuitvat zelf geen Comfortvariant? Want dat extra geld betaal je voor het merk Nutrilon.
     
  7. marjolinos

    marjolinos Fanatiek lid

    9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    Bij de jumbo is de omneo trouwens het goedkoopste. Geloof 12,89.
     
  8. beebj

    beebj Niet meer actief

    Twingia. Je snapt me duidelijk niet. Ik ga nu NIET overstappen. Vraag me alleen af OF er een goedkopere variant is. En ook al stap ik wel over, dan is dat gelukkig mijn keus. Buiten dat is afbouwen en twee voedingen mixen absoluut niet goed. Beste is in 1x meteen omschakelen. Hebben wij ook gedaan van Kruidvat standaard 1 naar Nutrilon omneo comfort 1.


    Van Kruidvat kan ik geen omneo variant vinden. Tenminste niet in 1. Ze hebben wel Kruidvat 2 extra care H.A. Volgens mij is dat hetzelfde als omneo?? Maar dat is 2.... 1 hebben ze niet??


    Oh. Hebben ze bij Jumbo wel omneo ja?? Hoe heet die dan?? Heb er wel naar staan kijken, maar kon het niet vinden??
     
  9. one of kind

    one of kind VIP lid

    14 feb 2006
    22.139
    276
    83
    Die hadden omneo versie maar nu nier meer.
     
  10. Celika

    Celika Fanatiek lid

    15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Volgens mij is kruitvat H.A hypo allergeen waarbij de koemelk verknipt is zodat de kans op allergieën minder is.
    1 hebben ze wel alleen er staat geen extra care voor.
    Of ze een omneo variant hebben durf ik niet te zeggen kan er namelijk niks over vinden online.
     
  11. cd28

    cd28 Fanatiek lid

    25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Nee, volgens mij is hij er niet in een goedkopere versie. Ik ben ook overgestapt naar deze voeding. Hoop echt dat het gaat helpen.
     
  12. tbtje

    tbtje Fanatiek lid

    10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bij ons hielp tegen krampen alleen infacol, zoveel mogelijk laten boeren, ha1 geven (lichte voeding). Voor harde ontlasting soms wat extra water in de fles dat was ons "recept"
     
  13. tbtje

    tbtje Fanatiek lid

    10 sep 2012
    1.217
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn wel stapsgewijs overgestapt schep per schep. Merkte direct verschil!!
    Als je de goede voeding hebt merk je het direct, wij liepen de hele dag met ons meisje tot we het goede hadden gevonden, direct dezelfde dag al verschil gemerkt!
     

Deel Deze Pagina