advies gevraagd!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door butterfly1984, 2 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

hoi hoi mama's,

Ik had een vraagje:
    onze dochter krijgt nu zo'n 6 keer per dag de fles, soms ook wel 5 keer, ze krijgt dan per fles 150+5 schepjes (3 schepjes forte en 2 schepjes comfort).
    Nu heb ik het idee dat madam hier niet meer genoeg aan heeft omdat ze steeds voor de fles al wakker word en begint dan te huilen omdat ze honger heeft.

Wat zouden jullie doen?
    als ik op zou hogen dan zou het beteken dat ze echt niet meer dan 5 flessen mag anders kom ik over de liter heen.

2. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Heeft ze op bepaalde tijden meer honger? Je zou ook 1 of 2 flessen op kunnen hogen, ipv allemaal, of niet? Eventueel zou je bijvoorbeeld bij een laatste fles ook rijstebloem er in kunnen doen!

3. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

rijstebloem is dat niet vanaf 4 maand

4. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Rijstebloem is idd vanaf 4mnd.....sommige geven t echter wel eerder.
    Maar je zou niet volledig over kunnen op de forte?
    Slaapt ze snachts wel door?

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Je hoeft niet in elke fles evenveel te doen. Je kunt dus op de momenten dat ze hongeriger lijkt wat meer in de fles doen en op andere momenten de fles gewoon wat kleiner houden.
    Verder mag je per fles 15-20cc extra water toevoegen (niet meer!), wat ook een wat voller gevoel kan geven.

Rijstebloem is bijvoeding, dat geef je liever niet voor 6 maanden. Je zou wel voeding voor hongerlapjes kunnen proberen, hoeft niet alle flessen, en je kunt per fles ook een paar schepjes gewoon en een paar schepjes hongerlapjesvoeding doen.

Deel Deze Pagina