Nursing agitation?

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Merlijn, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Beste Heidi,
    Ik heb een vraagje en wil graag advies.
    Mijn peuter ( 2j8m) drinkt nog bij mij, hij krijgt nog 's avonds, 's nachts en 's ochtends bv en 's middags voor het middagslaapje.
    Het is een vrolijk, nieuwsgierig, sociaal en levenslustig mannetje. Ik voedde hem altijd graag. De laatste tijd komt hij echter weer vaker, vooral ook 's nachts. Ik merk dat ik dan steeds vaker kribbig word, geen plezier meer aan het voeden kan beleven en hem vraag af te koppelen. Steeds vaker komt het tot wrijvingen tussen mij en zl, waarbij ik hem vraag af te koppelen en zl door wil blijven drinken en blijft aanhappen. Irritant vind ik dat! Ik leg dan uit dat ik de volgende dag weer moet werken, en dat ik een betere moeder ben als ik uitgerust ben, maar hij blijft het proberen. Uiteindelijk legt hij zich er letterlijk wel bij neer maar goed. Ik vind het zo zonde van die mooie momenten.
    Graag je adviezen!

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

30 jun 2008
    2.754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    Waarschijnlijk heeft hij je even meer nodig. Soms hebben kindjes ook iets onder de leden waardoor ze extra in de nacht komen. Dan zal het ook weer overgaan. Zo niet, spreek dan iets af met hem of jezelf: zet een klokje, geef een geluidje op de telefoon als het drinken afgelopen is...

3. Merlijn

Merlijn Actief lid

16 mrt 2012
    280
    0
    0
    Ah dank je wel. Ik kan er even verder mee.
    Ik kijk het nog even aan, en als dit blijft, ga ik 1 van je adviezen uitproberen!

Deel Deze Pagina