Is dat wat dan, er kwam wel een streepje maar vrij laat en licht. 'we willen toch een knaller zien' zegt ze... 'maar geen zorgen hoor, lijkt op een lichting verkeerde testen' .. ze had er die dag nog al zo 1 gezien. Afijn, 5 testen volgedruppeld, allemaal zo. Ik mag wel volgende week starten met verzamelen en ze komt nog terug voor een nieuwe test. Maareh toch een domper vind ik. Test al sinds zondag positief, gisteren nog met cb indicator 2-3 wk. Wilde ik zomaar ff delen... Groetjes Loekie
Das niet leuk nee! Maar ach, je test al (bijna) een week lang positief dus zwanger ben je zeker! Mag je trouwens vanaf volgende week al mee doen? Ik weet nog dat ze bij mn eerste zeiden vanaf 6 weken.. Maarehh, gefeliciteerd .
gek dat ze een slechte lading testen had?? met cb indicator 2-3 moet 't al een knaller zijn. misschien wilt ze nog een andere test erbij doen volgende week? heb je wellicht alsnog je knaller PS je banner staat pas op 4 weken en 4 dagen en nu al mvm langs? snel zeg!
Hi Ja eind volgende week zou ik mogen beginnen, had vroeg gebeld. Vandaag nog kv 2voor5 gedaan, word er toch onzeker van. En net wat rozig in me onderbroek.. dus maar duurde wel weer even t streepje en niet heel licht, maar ook niet heel donker. Pfff, lekker mezelf gek maken. Voordeel is wel dat ik misselijk ben vandaag. Liefs.....
ik zou me niet drukmaken hoor. Zo'n test zegt sowieso niet veel. Want ik heb op zich thuis een duidelijk streep op de test staan, maar nog niet zo donker als de teststreep en toch al een HCG waarde van bijna 6000 in het bloed. Niet druk maken; gewoon genieten.
Bij mij was dat ook, Helaas is mijn verhaal geen goed verhaal. De mvm test was bij mij ook erg licht,2de test er achteraan gedaan en die was het zelfde (was met 4 weken en 3 dagen). Ze vond het nog erg vroeg dat ze langs kwam dus we spraken af om een week later nog eens een test te doen en ik zou haar daarover bellen. Ze liet een test achter en vertrok,verdere info zou ik krijgen als ik de test volgende week had gedaan en ze zou dan opnieuw de intake komen doen als hij dan wel knalde. Helaas begon ik de dag erop te vloeien en ben heb met 4 weken en 6 dagen een miskraam gehad. Toen ik haar belde zei ze dat het wel vaker gebeurde en ze het heel erg vond maar het inderdaad ook maarzo een foute bagde testen had kunnen zijn en daarom niks mocht zeggen (ze was erg lief en meelevend hoor). Hopelijk gaat jou verhaal positief zijn maar de testen (kv 2 voor 5) die ik de dag deed na de mvm testen waren ook praktisch blanco helaas,die deed ik om te kijken of die mvm testen wel oke waren en helaas werd mijn vermoeden werkelijkheid.
Als je banner klopt is het ook alleen maar logisch dat je op de test van MvM een wat lichter streepje had. Die testen hebben vrij veel hcg nodig, en slaan dus niet zomaar positief uit. Ik vind dan ook dat de instructrice te vroeg is langs geweest bij je, en zo maak je je onnodig zorgen. Ik heb me ook erg vroeg aangemeld, 4 weken en 2 dagen geloof ik. Dag later werd ik gebeld dat ze m'n aanmelding ontvangen hadden maar dat ze pas zou komen als ik ruim 5 weken zou zijn. Want dan pas zou de test voldoende uitslaan volgens haar. Uiteindelijk is ze op 5+5 geweest en had ik een mooie knal test. Dus ookal heb jij je vroeg aangemeld, zij had gewoon later moeten komen. Had haar 5 testen gescheeld, voor jullie beide tijd, want nu moet ze nog een keer langs komen, en vooral: nu maak je je druk terwijl er waarschijnlijk niets aan de hand is, omdat ze gewoon te vroeg was.
Bij mij gaf CB ook 2-3 weken aan.. MVM test was gelijk aan elkaar...dus C streep geijk aan T streep...alleen nu die opgedroogd is is de t streep ietsie pietsie licher,terwijl kruidvat de T streep donkerder is dan de C streep...dus nie te druk om maken!
Ik vind het ook wel erg vroeg, te vroeg voor een duidelijke test sowieso.. rozig hoeft niks te betekenen hoor. maar komt die vrouw over een paar dagen terug ofzo?
Nix meer te zien van bloed, dus dat geeft moed! Vind t gewoon vreemd dat die testen van mvm en kv zo licht zijn, na eerder vet dik posi heb getest met zowel kv als cb + testen en die cb indicator... Mvm geloofde het wel, maar komt als ze in de buurt is even voor een goeie test, ze verwacht over een week ofzo....
Niet precies. Heb eerder met andere testen getest. Beide de + testen van zowel kv als cb en donderdag nog de indicator. Maar omdat mvm zo licht was vandaag nog de 2voor5 gehaald. Vind deze wel licht, maar is geen goed vergelijk natuurlijk. Geen van alle keren heb ik trouwens met ochtend urine gedaan. Morgenvroeg doe ik de tweede van kv. Man, was helemaal niet zo bezig met zwanger worden aangezien de eerste zolang op zich liet wachten , maar nu ben ik toch wel ff aan het pezen hoor
ik wou mee doen aan mvm en toen die vrouw kwam testen had ik ook een lichte test, wss was ik minder ver dan ik dacht en kwam het daardoor zei die vrouw
Gaat toch mis hier hoor, vanmorgen weer een lichter streepje. En verlies wat bruin bloed. K ga er maar vanuit dat het afgelopen is...