geen pijnlijke borsten

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamatje, Feb 24, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Hoi dames,
    zijn er dames bij die tijdens hun zwangerschap geen pijnlijke borsten hadden. Bij mijn eerste zwangerschap die uiteindelijk een mk is geworden had ik het wel. Maar momenteel heb ik het ik het niet ik weet ook niet of ik zwanger ben hoor maar ik hoop het natuurlijk wel maar ik heb geen pijnlijke borsten. Over 2 dagen mag ik testen als ik natuurlijk niet ongesteld word.

2. Niet meer actief

Volgens mij heeft niet iedereen het hoor.
    Maar wacht maar eerst af of je zwanger bent..
    Dan kan je je altijd nog "druk/zorgen" maken.

3. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Ik had beide keren zwanger pas met 6 weken dat ik pijn aan mn borsten kreeg
    Maar dan ook echt pijn brrr

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    ik heb het bij alysia helemaal neit gehad en tot nu toe ook niet maar wat niet is kan nog komen hier ;)

5. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Volgens mij heeft niet iedereen het hoor.
    Maar wacht maar eerst af of je zwanger bent..
    Dan kan je je altijd nog "druk/zorgen" maken.

Hahaha waarom zou ik me druk moeten maken als ik eerst moet wachten of ik zwanger ben of nie?
    Het is juist nu dat ik me afvraag of ik zwanger zou kunnen zijn zonder pijnlijke borsten. Als ik eenmaal zwanger zou zijn zou ik me helemaal druk maken.. volgens mij begreep jij mijn vraag nie
    hahah :D

6. Niet meer actief

Oké, en heb je al getest?
    Ben erg benieuwd !

7. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    vandaag getest helaas negatief. ..
    Maar ik ben eigenlijk ook niet ongesteld geworden. Alleen wat bruin verlies gehad bij het afvegen. Wel misselijk geen pijnlijke borsten. Maar ja het zal. Hoop nu maar dat mijn menstruatie door gaat zetten. Kan ik weer met een nieuwe ronde beginnen. Ik wil mezelf niet gek maken wil gewoon ongesteld worden en opniew beginnen op naar ronde 3!
    (gaat zo moeilijk he als je syptmomen hebt en test negatief is en nog steeds niet ongesteld ben geworden).....

8. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
    mamatje, weet je waarom we van alles voelen omdat we er tevel mee bezig zijn.
    Ik heb zelf ook besloten om er niet zo veel mee bezig te zijn.
    Elke mand voel ik wel symtomen en dan denk ik het is raak, maar na een neg test. ben ik weer somber.

gewoon door zetten en alles op zn tijd ;)

9. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Je hebt gelijk. Ik ga er maar eventjes van uit dat het niet lukt en ga me er ook niet meer druk om maken. Dit is pas onze 3 e maand. Heb wel een afspraak staan bij de gyn volgende week. Omdat ik heel vaak lage buikpijn heb. We zien wel wat er allemaal gaat gebeuren. Iets in mij zegt dat ik in april zwanger ga raken.....
    Raar he!

10. nenatje

nenatje Lid

Feb 27, 2008
    74
    0
    0
    almere
    Ik hoop dat je snel zwanger wordt mamatje, raar he we hopen echt op groen licht.
    maar geduld is een schoone zaak, ik voel me vaak leeg als ik een neg zw test in handen heb.

een paardagen geledne had ik hele gevoelige tepels en toen dacht ik yes dit moet gewoon goed zijn en vandaag voel ik niks meer geen gevoelige borsten meer. :rolleyes:

dus het zal wel niet raak zijn denk ik nu en wie weet de volgende keer.

11. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    De symptonen van een eerste zwangerschap hoeven nooit gelijk te zijn aan die van een tweede zwangerschap. Dus die pijnlijke borsten kunnen je dit keer ook wel bespaard blijven, maar het kan ook nog wel op een later moment komen.

12. mamatje

mamatje Actief lid

Aug 14, 2007
    417
    0
    0
    Ja raar he! Ik verlies eigenlijk al vanaf vorige week donderdag /rose bruin verlies eindelijk gisteren echt ongesteld geworden maar ik ben nog steeds zooooo misselijk ik weet niet wat het is hoor, ik weet wel dat ik niet zwanger ben want heb negatief getest. Ik moet gewoon gisteren als mijn eerste dat aanhouden toch.

13. Geaaaaaatje

Geaaaaaatje Bekend lid

May 31, 2007
    556
    0
    0
    Friesland
    @Mamatje: het klinkt misschien raar, maar door dat je zo ontzettend graag zwanger wil zijn/worden ga je heel erg op symptonen letten. Onbewust ga je dan bij ieder pijntje meteen denken dat dit in verband met een eventuele zwangerschap zal staan. En als het dan niet zo blijkt te zijn dan is de teleurstelling weer groot. Ik had dat gevoel ook regelmatig. Doordat je er zo ontzettend mee bezig bent/naar verlangt lijkt alles veel erger te voelen dan het werkelijk is. Dus probeer er zo ontspannen mogelijk mee om te gaan ... hoe moeilijk dat ook mag zijn. Dus doe lekker rustig aan of zoek wat afleiding door lekker met andere dingen bezig te gaan. Dan komt je lichaam ook lekker tot rust en komt je cyclus vanzelf op gang of je test zal posi zijn.

xxxies Gea

Share This Page