1e x ongesteld

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tweeling, 19 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Ik schaam me dood om dti te vragen... :oops:

    Hoe waren jullie voor de eerste keer ongesteld?
    Bij mij loopt het er in scheutjes zeg maar uit :oops:
    maak me zoren of dit wel normaal is omdat het veel op vloeien lijkt.

    Mijn eerste pil strip is op dus dat ik nu ongi zou zijn kan...maar ik vraag me af of dit normaal is?

    kan iemand me hier vertellen hoe het bij jullie ging of gaat?
     
  2. sim

    sim Niet meer actief

    mijn eerste paar keren waren behoorlijk heftig, vooral snachts... ik gaf bv, dus duurde het een paar maandjes voor ik voor het eerst weer ongesteld werd, nu pas begint het weer een beetje normaal te worden..
     
  3. Marsupilami

    Marsupilami Fanatiek lid

    12 dec 2006
    2.070
    308
    83
    verpleegkundige
    ook hier leken de eerste keren ongesteld zijn heel erg op vloeien.
     
  4. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik ben nog steeds niet ongesteld...ben benieuwd wanneer het gaat komen. Ik ben ondertussen een half jaar verder. ik geef bv dus ik zie het wel, maar als ik dit lees ben ik ook wel blij dat ik het nog niet ben....
     
  5. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Bij mij leek het ook op vloeien en ik was ook langer ongesteld. Ik geef ook bv maar helaas niet gezegend met een paar maanden geen ongie... snik... ik werd het al in de 2e maand na de bevalling..
     
  6. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik werd 2 weken na mn 6 weken vloeien weer ongesteld. De eerste paar dagen leken echt nergens op. Ik was wel ongesteld, maar hoefde eigenlijk geen maandverband in te doen. Dat veranderde ineens en was ik heel heftig ongesteld (in het totaal 2,5 week).
    Het lijkt wel of het nooit stopt :cry: . Het is nu al een heel stuk minder, maar nog steeds niet helemaal over.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  7. lintjezuur

    lintjezuur Actief lid

    5 nov 2006
    430
    0
    0
    Ik werd na drie en halve maand weer ongesteld. En hoe... pfffffff leek wel of de binnenkant een opruiming moest houden. Het bleef maar gaan en veel :( Duurde ongeveer anderhalve week. De keer daarna was het weer gewoon. Ik ben wel heel onregelmatig. Zitten soms 9 weken tussen. Komt misschien omdat ik borstvoeding geef.
     
  8. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    slikken jullie geen pil dan?

    ik namelijk wel maakt dit verschil?
     
  9. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden,maar geef wel volledige BV. Ik mis het niet moet ik zeggen ;)
     
  10. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ik werd 3 weken naar mijn bevalling ongesteld toen ben ik gelijk aan de pil gegaan, volgens mijn was mijn lichaam daardoor van slag want ik ben het bijna een maand geweest iedere keer kleine beetjes. de tweede keer was ik wel normaal ongesteld gewoon de 5 dagen en normale hoeveelheid.
    hele normale vraag trouwens hoor dat zijn gewoon de dingen waar je over kan twijflen of het wel normaal is, daar is dit forum ook heel handig voor.
     
  11. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik ben de pil weer gaan slikken na 4 weken (bv was op) en vloeide nog steeds. Eigenlijk is het na de 2e strip pas weer "goed" gekomen. Ik ben nu weer regelmatig (dankzij de pil).

    Maar ohhhhh, wat ben ik weer blij ongesteld te zijn :confused:
    Dat heb ik dus écht niet gemist!
    En die pil heb ik ook niet gemist!
     
  12. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik werd na 3,5 maand voor het eerst weer ongesteld en was idd behoorlijk heftig, meer dan ik gewend ben.
    Maar was nog niet aan de pil, op aanraden van de huisarts heb ik daarmee gewacht tot ik uit mezelf ongesteld was geworden.
     
  13. wendy80

    wendy80 Bekend lid

    21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    De eerste keer dat ik weer ongesteld
    was,liep het er ook zo uit.
    Maar het gekste vond ik nog,dat
    ik helemaal geen buikpijn had.
    Terwijl ik dat voor de zwangerschap wel had.

    Liefs Wendy
     
  14. lintjezuur

    lintjezuur Actief lid

    5 nov 2006
    430
    0
    0
    Ik had idd ook niet zo'n last van buikpijn, ik slik geen pil i.v.m. de borstvoeding.
     
  15. Gul

    Gul Actief lid

    27 sep 2006
    380
    0
    0
    IT'er
    Mijn eerste kindje moest na 3 dagen naar het ziekenhuis (8 dagen lang), ze konden niets vinden, maar wij dachten zelf waarschijnlijk te weinig voeding. Vandaar dat we daarna constant naast bv hebben bijgevoed.
    Nu geef ik al 4 maanden volledige bv.
    Ik weet niet of het hierdoor is of niet, maar de eerste keer ben ik dus na 6 weken weer ongesteld geworden en nu nog steeds niets.
    Bij mijn eerste zoon was het dus ook toen ik eerst ongesteld was dat ik inderdaad heel erg vloeide. Alsof ik weer 16/17 jaar was.
     
  16. Robyn

    Robyn Bekend lid

    23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Ik ben de eerste paar keer ook zo vreselijk ongesteld geweest. Ik kon niet staan, zitten of liggen van de pijn in mijn buik en rug, en ik moest kraamverbanden gebruiken. Na ongeveer 5x was het weer normaal.
     
  17. Cindy1975

    Cindy1975 Bekend lid

    8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hoi

    Ik geef volledige BV dus dacht dat ik er voorlopig nog vanaf zou zijn, maar sinds een week (was nog niet gestopt met vloeien) verlies ik steeds bloederige slijmdraden. Ik denk dat dit mijn 1e menstruatie is.......

    Groetjes Cindy
     
  18. missyb

    missyb Niet meer actief

    De eerste keer van mij was ook erg pijnlijk
    had erg last van mijn onderbuik
     
  19. clarike

    clarike Actief lid

    22 mrt 2006
    455
    0
    0
    ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden ( ik geef nog bv). heb er helemaal geen last van, terwijl ik voor mn zwangerschap als ik geen ibuprofen slikte soms flauw viel van de pijn in mn buik. Kan nog niet zeggen of het heftiger is, want ben het nog maar net. maar van mij mag het zo wel doorgaan!
     
  20. bloem31

    bloem31 Actief lid

    10 jul 2007
    388
    0
    0
    Ik ben eergisteren weer voor het eerst ongesteld geworden. Het is wel erger dan normaal en ik heb ook wel last vna mijn rug. Eigenlijk de standaard kwaaltjes voor mij dan.
    Ik heb het geen moment gemist de hele periode hoor! Het is wel grappig, want ik heb een paar dagen geleden zitten typen dat ik het nog niet was.
    Ik slik geen pil dit ook ivm de bv, maar ook door mijn medicijnen. Ik wil persoonlijk ook geen pil meer gaan slikken. Voel me veel beter zonder!
     

Deel Deze Pagina