5+2 en angstig

Discussion in 'Zwangerschap' started by Marleen31, Aug 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Hallo dames,

Ik weet sinds iets langer dan een week dat ik zwanger ben. Dolblij natuurlijk, maar ook erg onzeker vanwege een mk in het verleden.

Nou heb ik sinds een paar dagen fikse steken aan de linkerkant, iets boven mijn lies (eileider?), soms zo erg dat ik er even bij moet hurken, het komt en het gaat. Uiteraard ga ik daar op googlen (stom, weet ik) en dan kom ik toch ook uit op buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Zou dit een teken kunnen zijn? Of hebben meerdere vrouwen last of last gehad van die steken?
    Ik word echt gek van die onzekerheid :(

Groetjes, Marleen

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Ik had dit ook! En met Google kwam ik ook steeds uit bbz. Tegendeel bleek waar nu 22 weken

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

niet googlen!!! gewoon vk bellen. het kan ook gewoon bandenpijn zijn dat een beetje doortrekt naar boven. als je het niet vertrouwd kan de vk misschien wel een echo maken. dan weet je zeker dat je krummel wel op de juiste plek aan het groeien is;)

4. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Bedankt voor de reacties.
    Vk krijg ik antwoordapparaat, ze zijn maandag pas weer bereikbaar, tenzij ik het spoednummer bel.. Maar dit is geen spoed. Toch? :(

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Verschrikkelijk he dat eerste trimester, ik ben net zo ver als jou en ook zo onzeker, nu had ik gisteren ook last van steken, maar vooral als ik snel opstond dus ik neem aan dat dat mijn banden zijn... Heb ik bij eef ook gehad..

Over een week moet ik weer aan het werk en ben daar blij mee, want ik maak me nu alleen maak gek van de twijfels en onzekerheden..

Succes meid

6. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Niet googelen;) in het begin had ik ook wat.klachten die dan via google.bij bbz uit....nou ukkie zit gewoon op de goede plek;)

7. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

Aug 5, 2011
    2,586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Bedankt voor de antwoorden.
    Las nu net ergens dat de steken bij een bbz continu aanhouden, en dat van mij komt en gaat. Wellicht oprekking van de baarmoeder? Bandenpijn zo vroeg in de zwangerschap, kan dat?
    Al die onzekerheden, poeh! Ik stop per direct met googlen! :p

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

Aug 7, 2008
    9,366
    87
    48
    Female
    Docente Engels
    Achterhoek
    Ik heb het altijd bandenpijn genoemt, maar zal nu wel oprekking zijn, al zijn mijn darmen nu al wel richting het noorden gegaan, dus er verschuift hier al wel vanalles.. Ik hou me echt in om te googelen, voordat je het weet ben je zwanger van een zeshoofdige vijfling met kieuwen...

Ik heb factor v leiden en heb echt geen zorgeloze zwangerschap gehad omdat ik alleen maar horrorverhalen had gelezen op het net.. De positieve verhalen drongen niet echt door, maar heb een mooi en gezond kindje gekregen..

Maar is zo moeilijk, kan me helemaal voorstellen als je een MK hebt gehad..

9. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,527
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik snap je onzekerheid, ik heb nooit GELUKKIG bbz gehad, maar volgens mij doet dat vreselijk pijn, dat je als vrouw gelijk weet het is mis! dus probeer je niet te gek te maken.

10. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

Apr 1, 2009
    1,538
    4
    0
    Ik heb een cyste van 7cm in me eileider gehad en dat schijnt dezelfde pijn te geven als een bbz. Ik had veel liever weeen. Man o man wat doet dat pijn zeg!

11. rus05

rus05 Bekend lid

Mar 31, 2011
    643
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen zorgen, ik heb dat ook gehad, ook gegoogled en kwam ook uit op bbz, maar ben nu bijna 17 weken en het gaat nu toe allemaal goed. Ik heb me zo vreselijk druk gemaakt door dat gegoogle, ga ik de volgende keer echt niet meer doen.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer zoveel mogelijk te genieten,

Liefs rus05

12. Semiramis

Semiramis Lid

Aug 6, 2011
    86
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zou niet googlele want je maakt je alleen maar gek. Dezelfde pijn heb ik ook tijdens het opstaan,denk zelf ook dat het bandenpijn zou kunnen zijn( hoop ik maar, heb 2 miskramen gehad maar toen had ik contineu pijn)

gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap :))

13. Minnie78

Minnie78 Actief lid

Jan 16, 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik was in het begin ook bezorgd dat ik een bbz had. Het ziekenhuis heeft toen een echo gemaakt om me gerust te stellen. De arts vertelde me dat je bij een bbz letterlijk over de grond kruipt van de pijn en dat je dat dus ook direct herkent. Die steken heb ik overigens soms nog steeds en met de kleine gaat alles goed!

Groetjes, Minnie

Share This Page