Hoi allemaal, Nu ben ik 5 weken en 2 dagen zwanger en bij het afvegen had ik net wat lichtroze afscheiding. Is dat normaal of denken jullie dat het een mk betekent? Of is er iemand van jullie die misschien hetzelfde heeft meegemaakt en toch alles ok is? Ik ben best wel zenuwachtig eigenlijk...
Hoi hoi, Ik heb van week 5 tot aan week 7 donkerbruin/roze bloedverlies gehad. Hier alles goed met de baby. Het kan komen omdat je baarmoedermond beter doorbloed is waardoor er een adertje kan knappen. Zolang je geen bruikkrampen of veel rood bloedverlies heb hoeft het niks te betekenen. Volgens mij gyn komt dit bijna voor in 80% van alle zwangerschappen (zelf nooit geweten). Ik werd er ook heel erg onzeker van maar hoop dat ik je hiermee een beetje gerust kan stellen. Uiteraard zal het altiid 50/50 zijn in het eerste trimester. Groetjes
Ik heb met vlagen wat krampen, maar dat nam ik al voor lief. Zag ook op sommige websites dat dat wel normaal is in week 6. Het geeft me wel een beetje goede hoop, maar we blijven nog even duimen!
Mijn vk zegt dat het met bloedverlies 50/50 is.... maar wil je wel iig 2 succesverhalen vertellen. Eerste zwangerschap van week 6 tm 15 roze/bruin verlies. Nu zit die eigenwijze meneer hier naast me op de bank. Deze zwangerschap 3 keer heftige bloeding gehad met stolsels en krampjes. Tussendoor tot 13 weken continu roze/bruin verlies. Dat meneertje zit nu tegen Mn ribben te schoppen as we speak. Het is geen garantie maar dat heb je nooit. Hoop dat het van de innesteling nog is, gesprongen adertje of misschien wel een hematoom dat nu er uit komt (was de reden hier trouwens) en dat alles goed is!
Jeetje, dat zijn zeker succesverhalen. Doet me goed!! Ik ben toch pas zeker als ik mijn eerste echo heb gehad. Dan weet ik in ieder geval of het hartje klopt..
Hier begon de roze afscheiding voor nod en duurde ook tot in week 5. Soms was het bruin, vaak rood/roze. Rond nod had ik ook krampen. Baalde enorm en dacht ook dat het mis zou gaan. Het kan echt vanalles zijn! Innesteling, doorbloeding, tweeling....ach als het met je kleintje maar goed is toch. Hier is het goed gekomen, ben bijna op de helft
Ja njah, innesteling in week 6 kan niet meer, maar ik heb er wel een beetje vrede mee nu. Maar je leest zo vaak dat in week 5/6 mis kan gaan?! Vandaar mijn onzekerheid...
Het bloed kan er een tijdje over doen voor het eruit is. Daarom is het dan ook bruin. Als het mis gaat dan kun je er weinig aan doen. Tenminste zo dacht ik toen. Het blijft spannend de 1e maanden
@MM88 je bent zwanger! Super zeg,gefeliciteerd! Heb je al een echo gehad inmiddels? Hoe is het nu? Geen bloedverlies meer?