Ik ben op zoek naar een leuk badpak of tankini voor tijdens de zwangerschap, maar alles wat ik toe nu toe gezien heb, is enorm laag uitgesneden! Is dat normaal en moet ik daar aan wennen....of is er ook minder laag uitgesneden badkleding te vinden??? Tips please !
Ik heb toen voor de vakantie een normale tankini gekocht, geen positie model. Zat eigenlijk prima! En die zijn vaak met cupmaat dus ook minder laag uitgesneden
Ik heb ook een gewone tankini gekocht. Wel een wat grotere maat natuurlijk. En halverwege de vakantie heb ik het elastiek in het broekje los moeten maken, haha. Maar hij zit prima en dan heb je veel meer keus. En je kunt ook in de aanbieding kopen.
Ik heb eentje bij de C&A gekocht. (Via Wehkamp) Een halter tankini met aan de zijkanten bij je buik touwtjes om dit passend te maken. En een heerlijk broekje die niet te hoog zit en nie tte laag. Precies goed! Erg blij met deze aankoop. Hij is nog hip ook.
Ik heb bij Livera een gewone tankini gekocht en die kan dan na de bevalling ook nog gewoon gebruikt worden
Dat vond ik al! Misschien is een bikini met bandeau model wat? Ik vin het heerlijk en zit lekker stevig Voorbeeld:
Mijn eis was juist dat de bandjes over de schouders moesten en niet vastgemaakt in de nek. Ik wil het gewicht van mijn borsten (toch aanzienlijk momenteel ) niet aan mijn nek ophangen, met allerlei klachten als gevolg. En een bikini bleek helaas geen optie merkte ik in de paskamer toen ik een leukmodel had geonden. Ik zag er niet uit! Heb uiteindelijk een mooie positie-tankini gevonden bij de online shop van C&A Was niet lager uitgesneden dan normale tankini's en de top was bijna een jurkje waardoor de extra rondingen die ik op mijn heupen en billen er gratis bij kreeg netjes bedekt werden