5+2 wk zwanger maar voel me niet zwanger

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Danabelle, 7 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Beste verloskundige,
    Ik ben 5 weken en 2 dagen zwanger. Het is mijn tweede zwangerschap, ik heb een dochter van anderhalf. Toen ik zwanger was van mijn dochter was ik direct kotsmisselijk en had ik pijnlijke, gespannen en opgezette borsten. Nu merk ik helemaal níets. Eigenlijk voel ik me helemaal niet zwanger. Mijn vraagjes:
    - is dat wel normaal?
    - kan het zijn dat ik niets aan mijn borsten merk omdat ik tot twee maanden geleden borstvoeding heb gegeven? Dat mijn borsten niets hoeven te 'voorbereiden' omdat ze nog min of meer in de borstvoedingsmodus waren?
    Ik maak me best zorgen :(. Over 2,5 week heb ik een echo, maar ik vind het echt verontrustend dat ik me niet zwanger voel. Niet zoals ik gewend ben van mijn vorige zwangerschap.

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo Danabelle.

Ik kan mij goed voorstellen dat als je bij je vorige zwangerschap veel zwsverschijnselen had en nu niks je daar aardig onzeker door kan worden. Maar het is niks om je zorgen om te maken. Elke zwangerschap is anders, dus elke keer kun je anders reageren om de zwangerschapshormonen.

Groetjes Ineke.

Deel Deze Pagina