Eerste echo ! Gaat het wel goed?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Linda89, 4 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    hoi iedereen

Ik hoop dat hier dames zijn die wat gevorderder zijn in het bekijken van echo’s.

Vandaag mijn eerste echo gehad omdat we niet wisten hoe ver ik was en omdat ik hier voor een miskraam heb gehad mocht ik vandaag al komen.

Nu koste het best wat moeite om het vrucht zakje te vinden. Deze heeft ze gevonden en er was nog geen kloppend hartje te zien. Ze denkt dat ik 5,5 a 6 weken ben.

Alleen wat haar opviel was dat mijn vruchtzakje niet mooi rond was ( zie foto ) maar langwerpig. Ze zei dat dit kon komen omdat ik erg vroeg was en ze niet de optimale hoek kon vinden. Maar het kon ook zijn dat het niet goed zat omdat hij dus niet mooi rond is
    Maar wat ingezakt leek.

Al met al moet ik 12 juni terug komen en kan ze mij meer vertellen. Maar kom opppp nu ben ik zo onzeker! Pffffff

Wat denken jullie? Iemand ook zulke echo fotos waar niks bij was?

2. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Foto ligt gedraaif

Bijgevoegde bestanden:

3. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Oh jeetje, wat spannend zeg. Om eerlijk te zijn heb ik geen positieve ervaringen met vruchtzakjes die niet mooi rond zijn.

Dat gezegd hebbende: jouw vk geeft aan dat er ook een andere reden voor kan zijn, wat dus nog hoop geeft. Dat was bij mij beide keren namelijk niet het geval. Denk je dat de termijn kan kloppen van 5,5/6 weken of had je zelf iets anders gedacht?

Ik ga voor je duimen, hopelijk een mooie echo op 12 juni! :thumup:

4. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Bedankt voor je reactie. Ik dacht zelf nog maar 5.1 week. Maar ze zei dat dat niet klopte met de lengte van het vruchtje. Maar ze kon het ook niet super goed meten! Ik hoop gewoon dat het goed zit

5. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Wag voor een ervaring had jij dan met niet ronde vruchtzakjes

6. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Hmm lastig als je geen goede meting hebt gekregen. Al mijn echo's zijn in het ziekenhuis gemaakt, daar zijn de echo-apparaten ook wat beter. Misschien dat er bij jou daarom zeker nog hoop is, omdat het gewoon te onduidelijk is nu. Bij mij was het helder beeld, goede metingen en wist ik ook exact hoe ver ik had moeten zijn.

7. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Ik had twee keer een miskraam. Maar zie mijn andere reactie: bij mij was het ook heel duidelijk.

8. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Heb jij toevallig een foto van je echo s toen? Leken die op die van mij? Verschrikkelijk he die miskramen
    :cry:

9. Fennec

Fennec Fanatiek lid

30 dec 2016
    2.480
    2.974
    113
    ICT-er bij overheid
    Dit was mijne op 6+4. Ook totaal niet rond. Wel een mooi kloppend hartje.

Bijgevoegde bestanden:

10. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Nee, ik wilde de echo's niet hebben omdat ik het te moeilijk vond. Het is echt verschrikkelijk inderdaad :(.

Maar even terug naar jouw echo: er is nog helemaal niets zeker hè? Als je op Google zoekt zijn er genoeg dames die met jouw termijn geen ronde vruchtzak hebben, maar wat uiteindelijk wel weer recht trekt en goed blijkt te zijn.

11. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ohh ik zie het ja.
    Vind die van mij echt hoekig. Fijn dat er een kloppend hartje is gezien!

12. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Snap ik helemaal.

Nee ik weet dat er niet veel zeker is hopelijk valt het allemaal mee

13. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Ik vind de echo nog wel wat onduidelijk. Dit was mijn echo met 5+4 je zag al een vruchtje maar nog geen kloppend hartje wel week erna.

Eerdere zwangerschap ook leeg vruchtzakje maar wel duidelijk uiteindelijk bleek dat ook goed.

Bijgevoegde bestanden:

Linda89 vindt dit leuk.
  14. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Mooie foto..

Ik had er absoluut geen goed gevoel bij. De echo was zo onduidelijk en las veel slechte recenties.

Ik heb uit eindelijk een andere praktijk opgebeld en daar kon ik meteen terecht.

De echo was veel duidelijker en ze kon mij zeggen dat het er prima uit zag voor 5 weken en ze denkt ook dat ik 5 a 5,4 week ben. Zaterdag mag ik weer komen. @Evi88 tag jou ook even.

Bijgevoegde bestanden:

15. sweetlove80

sweetlove80 Fanatiek lid

8 jun 2011
    1.097
    398
    83
    Vrouw
    Noorden van Holland
    Hoop het echt voor je!!

16. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Oh ik hoop het ook zo voor je!

Sowieso vind ik deze echo veel duidelijker, nu zie je tenminste waar je naar kijkt :thumup:. Op naar zaterdag, laat ons weten hoe het gegaan is!

Linda89 vindt dit leuk.
  17. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ga ik zeker doen !!

18. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Bizar gisteren was alles prima en vandaag helemaal mis. Weer een vmk !! Net echo gehad want ik bloede vandaag een beetje. Vruchtje zit al helemaal bij de uitgang van de baarmoeder en heb een super zere buik! Helaas dames het is ons ( nog ) niet gegunt. Ben heel verdrietig

19. Roodborstje2

Roodborstje2 Fanatiek lid

18 mrt 2015
    1.211
    981
    113
    Vrouw
    Z-Holland
    Linda89 vindt dit leuk.
  20. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015