Stomme vraag misschien maar gerookte paling

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door xxessiexx, 22 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18
    Als ik gerookte paling ga eten in een restaurant kan ik er dan op vertrouwen dat het vers is? Of moet ik even vragen of ze het niet toevallig uit een pakje hebben gehaald waarin het vacuum verpakt zat? :p:D

Wij willen namelijk uit eten gaan donderdag en dan gaan we naar ons favoriete restaurant en dan vind ik gerookte paling toch zoooo lekker. Maar mag/kan dit?

2. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ik zou het eerst navragen, want ik denk dat 9 van de 10 keer het gewoon uit vacuum verpakking komt...

3. saartje1982

saartje1982 Fanatiek lid

2 mrt 2012
    1.324
    0
    0
    Volgens mij moet je inderdaad even vragen of het vacuum verpakt is geweest. Want dan mag je het niet :(

4. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Dietiste heeft tegen mij gezegd dat ik beter het risico niet kan nemen, omdat je nooit zeker weet hoe vers het is...

5. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Ik zou het gewoon niet nemen, zou er niet eens naar vragen, ze gaan in een restaurant echt niet zeggen dat het oude paling is ofzo. Neem gewoon iets dat je sowieso mag hebben en dan kan je straks weer aan de paling :)

6. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Even navragen of hij niet uit het vacuüm komt, daarbij zeggen dat het belangrijk is om te weten ivm zwangerschap.

Deel Deze Pagina