Nee was geen inwendige maar uitwendig. Nu wachten op de 8 weken echo!! Zou zelf wel zo'n app willen hebben en hele dag kijken 9 maanden lang haha
Haha zo'n app zou super handig zijn. Elke dag even checken! Ik had mijn eerste echo met 5/6 weken. Dit omdat Ze bbz wilde uitsluiten. Ik zag alleen een vruchzakje met een kleine " rijstkorrel" daarin.
Hoi , Ik heb afgelopen donderdag de eerste echo gehad met ongeveer 5,3 weken. Helaas was er bar weinig te zien. Alleen een vergrote bm en een grote dooierzak. Geen beebje en ook geen kloppend hartje... Heel jammer maar het was echt nog te vroeg. Met 8,5week heb ik weer een echo. xxx
bij onze dochter kwam ik er pas met 9 weken achter, dus toen al een heel mensje te zien meteen. De tweede zwangerschap kwam ik er vrij snel achter en met de 1e echo bleek ik pas 3 dagen overtijd, dus niks te zien. Met de 2e echo (6+3) een prachtig kloppend hartje, wat helaas met 8+5 alsnog mis gegaan is. Ik ga morgen weer de vk bellen om te melden dat ik weer zwanger ben en maak dan een afspraak voor over een week of 2 a 3. Voor die tijd hoeft van mij niet zo.
Hey tulip, Gefeliciteerd meid. Haha, ik nu ook weer! Wat een wonder toch weer. Hopelijk blijven deze baby'tjes wel plakken. Hoe ver ben je nu? Ik 4 weken en 3 dagen. Wij hebben 11 juni trouwens een eerste echo. Ik ben dan 6 weken en 1 dag. Spannend! Liefs, Banjabes
Ik heb dinsdag een echo gehad met precies 6 weken. Het was een inwendige echo en we zagen een mooi hartje kloppen. Het is bijzonder!
ik heb aankomende maandag een echo..ben dan 6 weken zwanger... ik hoop en geloof dat alles goed zit..ben nl. weer zwanger gelijk na een vmk.. maar ik heb echt goede hoop