5,5 maand, nog steeds zo slecht slapen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sleepy, 19 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden is destijds rond 6 maanden na zijn eigen kamertje vertrokken, omdat we elkaar wakker hielden.

Het kan niet zo zijn dat hij wakker wordt van jullie? Dat jullie een licht slapertje hebben?
    (Kweetniet in hoeverre jullie snurken ofzo, LOL....:p )

2. Jc31

Jc31 Actief lid

12 apr 2016
    117
    3
    18
    Bij mijn dochter was dit in begin.. Wat hier echt hielp wad regelmaat! Ookal is mijn dochter veel jonger nu 3,5 maand maar standaard om 7 uur de eerste fles. Dit kan soms 15 minuten verschillen maar zeker geen uur. Flesjes om 7-11-15-19-22 uur. Ook in het begin bij 1a2x gapen naar bed. Ze was dan nog wakker en ik moest soms 20x in een uur naar boven voor haar tutje te geven en een aai over dr hoofd, maar ik zag gewoon dat ze moe was. Nu leg ik ze gewoon wakker weg en binnen 5 minuten slaapt ze en voor meestal 2/3 uurtjes overdag! Ik ben dus echt voorstander van een vast schema. Ook doe ik steeds hetzelfde ritueel als ze naar bed zo weet ze gewoon wat er komt. Het kost even 1 a 2 weken wat tijd maar je hebt er echt profijt van!

3. sleepy

sleepy Actief lid

13 nov 2016
    292
    72
    28

hmm echt vrolijk is hij overdag niet hoor... veel jengelen en snel verveeld of ontevreden zijn helaas.

Heb em gister om 23u de fles gegeven terwijl ie nog sliep en in zn bed lag haha...hij dronk em zo slapend leeg, komisch

Maar helaas vanaf 3.45u weer lopen spoken.
    Heb em toen een flesje van 90/2 gegeven, want om 23u nog 210cc op. Maar na dit flesje ook weinig meer geslapen. Zou ik dan toch ook om 4uur een grote fles moeten geven...?:(
    Hij heeft ook nachten gehad dattie van 19-7 doorsliep (oke 2x) en al vaker na de fles van 23u pas de volgende ochtend weer een fles...

Deel Deze Pagina