wie kan mij helpen, ik geloof dat mijn kleintje door mijn onoplettendheid wat keukenrol heeft gegeten. ](*,) net terug van een paar daagjes zieknhuis moet me dit meteen gebeuren. ik weet niet zeker of hij er iets van heeft gehad, maar kan nergens meer de keukenrol vinden. wie of dit kwaad kan?
Hoe bedoel, kan nergens meer de keukenrol vinden... hij heeft 'm toch niet helemaal opgegeten? Maar als hij een paar snippertjes papier binnen heeft gekregen lijkt me dat niet heel erg hoor, dat verteerd wel... even kijken of er niets in mondje of keeltje zit en flink wat te drinken geven, maar ik neem aan dat je dat gedaan hebt...
ja vraag ik me ook af, maar geloof niet dat het kwaad kan zolang er geen inkt in zit net als een krant bv
vraag me alleen af hoe de kleine ( 5 mnd) de keukenrol in zijn bezit kan krijgen het zal niet al te veel kwaad kunnen maar is het niet mogelijk dat je de rol gewoon ergens zelf neer hebt gelegd en deze nu kwijt bent, want ik kan me echt niet voorstellen dat een kleintje van 5 maanden een hele keukenrol opeet