help, eten keukenrol

Discussie in 'Voeding' gestart door jerlin, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerlin

jerlin Actief lid

20 sep 2007
    378
    0
    0
    wie kan mij helpen, ik geloof dat mijn kleintje door mijn onoplettendheid wat keukenrol heeft gegeten. ](*,) net terug van een paar daagjes zieknhuis moet me dit meteen gebeuren. ik weet niet zeker of hij er iets van heeft gehad, maar kan nergens meer de keukenrol vinden.
    wie of dit kwaad kan?

2. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hoe bedoel, kan nergens meer de keukenrol vinden... hij heeft 'm toch niet helemaal opgegeten? ;)

Maar als hij een paar snippertjes papier binnen heeft gekregen lijkt me dat niet heel erg hoor, dat verteerd wel... even kijken of er niets in mondje of keeltje zit en flink wat te drinken geven, maar ik neem aan dat je dat gedaan hebt...

3. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    En hoe oud is hij eigenlijk?

4. Niet meer actief

ja vraag ik me ook af, maar geloof niet dat het kwaad kan zolang er geen inkt in zit net als een krant bv

5. mamatje24

mamatje24 Fanatiek lid

10 sep 2008
    1.236
    0
    0
    vraag me alleen af hoe de kleine ( 5 mnd) de keukenrol in zijn bezit kan krijgen ;) het zal niet al te veel kwaad kunnen maar is het niet mogelijk dat je de rol gewoon ergens zelf neer hebt gelegd en deze nu kwijt bent, want ik kan me echt niet voorstellen dat een kleintje van 5 maanden een hele keukenrol opeet ;)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.275
    6.802
    113
    Papier verteert niet in de maag.

Ik zou toch even bellen met een huisarts.

Deel Deze Pagina