meiden ik ben wat in paniek. Sinds gisteren had ik ineens wat bruin bij mijn afscheiding, en daarna niets meer, maar sinds deze morgen is het meer. ik heb geen krampen of dergelijke. zie banner voor weken zwanger ik moet wel veel hoesten omdat ik niets mag nemen tegen die stomme slijm in m'n longen. is dit normaal? ik heb sinds de bevruchting ook geen sex meer gehad. iemand die me gerust kan stellen? ik heb net nog een test gedaan die ik had liggen en de Test is donkerder dan de controle streep
Ik zou mij nog geen zorgen maken, bruin is oud bloed. En dat komt bij veel vrouwen voor in het begin vd zwangerschap. Het kan heel goed door het hoesten komen. Ik hoop voor je dat het snel weer over is!
Het kan 2 kanten op. Bij de meeste is er niks aan de hand en kan het inderdaad door het hoesten zijn. Bij mij begon het wel met 1 of 2 keer oud bloed en na 2 weken kreeg ik een miskraam. Meestal gaat het wel goed hoor. Bij de oudste heb ik zelfs even rood bloed verloren en daar was dan weer niks aan de hand.
Ik begrijp je zorgen, maar bruine afscheiding hoeft echt niks te betekenen. En wauw, wat een mooie test!
thx diazz! stelt me gerust. ik hef nu veel minder op het werk, maar buk nog wel regelmatig, en moet nu slijmen ophoesten, hopelijk werken de medicijnen snel en is dat voorbij
Graag gedaan hoor, ik weet hoe onzeker deze eerste weken zijn. Ik hoop dat het vanaf nu weg blijft en je een beetje kunt ontspannen!
hoe kun je onderscheid maken of het je darmen zijn die "krampen" of je baarmoeder? want m'n darmen zijn ook enorm aan rommelen, en heb net een kom Kellog's op met granen dus omdat er chocolat in zat... daarna moest ik enorm fel naar het wc.. ik heb een paar jaar geleden ook pillen gehad voor mijn darmen van de gynaecoloog omdat ik "baarmoederkrampen" had en de gyn zei dat het darmen was... en na die pillen ging het ook steeds beter, maar ik kan dat onderscheid moeilijk maken
Vond ik in het begin ook best lastig. Maar wat ik steeds ervaar ( dit is ons derde kindje) is dat baarmoederkrampen echt achter het schaambot te voelen zijn. En darmkrampen een stuk hoger. Het gevoel is ook iets anders. Vooral als je daarna naar de wc moest, lijken mij het je darmen
ik moet meestal erna naar het wc. maar het is ook altijd het laatste stukje van m'n darm die amok maakt en die zou volgens de gyn toen (5 jaar geleden hoor) achter m'n baarmoeder zitten. de steken die ik nu heb lopen echt van m'n liezen uit of vanuit m'n vagina"wand" naar boven aan weerskanten zelden of nooit vanuit het midden zoals bv een echte baarmoeder samentrekking. seg echt merci diazz voor je hulp!! proficiat met je drie kindjes!
Bruinverlies met krampen was bij mij helaas nooit goed nieuws. Ik heb deze zwangerschap ook iets bruinverlies gehad, maar dan wel zonder krampen. Ze zeggen altijd dat je 50-50 kans hebt bij dit soort dingen. Ik hoop voor jou dat je bij de 50% hoort bij wie het goed gaat!
Wat vervelend! Kan me voorstellen dat je ongerust bent. Ik heb met 6 weken 's avonds wat roze verlies gehad en de volgende ochtend bruine afscheing. Was helemaal in paniek en maakte me ontzettend ongerust. Dat bruine stopte wel snel, maar ja was toch bang. Uiteindelijk is het helemaal goed gekomen en ben inmiddels bijna 15 weken zwanger. Heb het bij de vk wel aangegeven een paar weken later en zij zei dat het best vaak voorkomt in het begin. Je baarmoeder is nu heel goed doorbloed en dan wil er weleens een vaatje knappen (dit kan door inspanning, maar ook door hoesten/niezen en na het vrijen). Wanneer moet je naar de vk? Hoop dat bij jou ook alles goed blijft gaan!! Edit: zie net in je handtekening 10 februari. Nog even volhouden dus, maar voor je het weet zit je daar!
Thx Ja ik steek het maar op het hoesten wat ik nu moet doen. Heb nu goede medicijnen hopelijk blijft het goed gaan Thx om te duimen jullie!
hey ik wil je succes wensen en een mooie test heb je daar!. hopen dat je zwangerschap mooi en goed mag gaan verlopen!!
Bruinverlies hoeft inderdaad niets zorgelijks te betekenen. Als je je zorgen blijft maken zou je je vk altijd nog om een eerdere afspraak vragen voor een echo. In de stress zitten is ook helemaal niet goed. Rond de 6 weken en 3 dagen is er meestal wel hartactiviteit te zien op een echo. Succes en niet te vergeten, Gefeliciteerd!
hoi diaz helaas had ik erna rood verlies en was ik compleet in paniek, ik heb de vk in het ziekenhuis gebeld en ze vroeg of ik nog kon afkomen, dat heb ik gedaan. Ze zag dat het bloed vanuit de bm mond aan de buitenkant kwam dus het was een gesprongen vaatje niets vanuit m'n baarmoeder zelf. we hebben echo van het kindje gezien "boontje" eigenlijk. het was 3 mm groot maar had wel al een hartslagje!!! op 5weken 6 dagen dus alles zag er goed uit, ik heb voor het eerst een fatsoenlijke uitleg gehad!! heb haar hiervoor erg bedankt! gisteren en vandaag geen rood en ook geen bruin meer gezien. merci voor je steun meid!!
Wauw, wat een goed nieuws! Wat een opluchting he?! Hoop dat je er nu wat meer van kunt genieten! Liefs
Fijn dat alles goed was! Ik ben nu ook 5a6 weken zwanger, na 2 MA's zijn m'n cyclussen onregelmatig en weet ik niet wanneer m'n eisprong precies is geweest. Gister ook even paniek hier, roze en bruin bloedverlies! Denk hooguit 10 druppels, maar zit gelijk weer in de onzekerheid. Was eenmalig nu niks meer gezien. Heb vrijdag m'n eerste echo, hoop dat het goed zit en we een mooi kloppend hartje te zien krijgen!