Zwanger- hoe lang voor eisprong geklust?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Liza28, 6 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

24 apr 2012
    1.229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Hahahha, vreemd onderwerp toch? Ik heb bij onze eerste ovulatietesten gebruikt en ben er nu ook weer mee begonnen.. Zit nu rond mijn eisprong en testen zijn al veranderd van spierwit naar een duidelijk zichtbaar lijntje, geen knaller.. Nu hebben wij bij onze eerste sex gehad op de dag van de knaller en was toen meteen zwanger.. Nu hoop ik dat we vanavond nog even sex hebben en dan gaat mijn man naar het buitenland voor zijn werk een week.. Ben dus eigenlijk benieuwd of er hier zwangeren zijn die ovulatietesten hebben gebruikt en 1,2,3 of zelfs 4 of 5 dagen voor hun ei hebben geklust en daar zwanger van zijn geraakt? :D

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Hier op vrijdag **** gehad en op maandag/dinsdag bevrucht :)

3. xxBloesem

xxBloesem Bekend lid

1 feb 2015
    536
    173
    43
    Vrouw
    Zaadcellen leven langer dan een eicel. Algemeen wordt aangenomen dat ze in het slijm van de baarmoederhals tot 72 uur overleven. Er zijn extreme gevallen bekend dat zaadcellen soms wel een week in leven kunnen blijven maar deze zijn zeldzaam.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij hebben wij ook minstens 2 dagen voor de eisprong voor het laatst sex gehad en nu toch zwanger, dus er is hoop!! :)

Succes vnv ;)

4. flowerpower50

flowerpower50 Niet meer actief

21e geklust en rond 22 of 23 eisprong

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik weet het ook niet zeker, gebruikte geen ovulatietesten of iets dergelijks.
    Wij hebben op vrijdag sex gehad, en mijn eisprong was volgens mij op maandag. Dit klopt ook steeds met de echo's ;)

6. Sabo

Sabo Bekend lid

30 nov 2014
    572
    1
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    En dan heb je ook nog dat de mannetjes (dus de Y) sneller is, maar minder lang kan overleven.
    En de vrouwtjes (dus de X), trager is maar langer kan leven.
    Zeggen ze haha

7. Luna30

Luna30 Fanatiek lid

8 aug 2014
    1.567
    420
    83
    Zuid-Holland
    3 dagen ervoor, 1 dag ervoor, en dag zelf :)

8. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

4 dagen ervoor, 2 dagen ervoor en op de dag zelf.

Deel Deze Pagina