Hahahha, vreemd onderwerp toch? Ik heb bij onze eerste ovulatietesten gebruikt en ben er nu ook weer mee begonnen.. Zit nu rond mijn eisprong en testen zijn al veranderd van spierwit naar een duidelijk zichtbaar lijntje, geen knaller.. Nu hebben wij bij onze eerste sex gehad op de dag van de knaller en was toen meteen zwanger.. Nu hoop ik dat we vanavond nog even sex hebben en dan gaat mijn man naar het buitenland voor zijn werk een week.. Ben dus eigenlijk benieuwd of er hier zwangeren zijn die ovulatietesten hebben gebruikt en 1,2,3 of zelfs 4 of 5 dagen voor hun ei hebben geklust en daar zwanger van zijn geraakt?
Zaadcellen leven langer dan een eicel. Algemeen wordt aangenomen dat ze in het slijm van de baarmoederhals tot 72 uur overleven. Er zijn extreme gevallen bekend dat zaadcellen soms wel een week in leven kunnen blijven maar deze zijn zeldzaam. Ik weet het niet zeker maar volgens mij hebben wij ook minstens 2 dagen voor de eisprong voor het laatst sex gehad en nu toch zwanger, dus er is hoop!! Succes vnv
Ik weet het ook niet zeker, gebruikte geen ovulatietesten of iets dergelijks. Wij hebben op vrijdag sex gehad, en mijn eisprong was volgens mij op maandag. Dit klopt ook steeds met de echo's
En dan heb je ook nog dat de mannetjes (dus de Y) sneller is, maar minder lang kan overleven. En de vrouwtjes (dus de X), trager is maar langer kan leven. Zeggen ze haha