Vandaag 5 week zwanger zo pril zo klein zo gewenst Roze bij het afvegen. . Vorig jaar was het ook zo Gaat dit weer mis ? Wat is jullie ervaring. .. Heb nog geen krampen...
Hoi, Hoe is het nu met je? Kan misschien nog een innestelingsbloeding geweest zijn? Hopelijk gaat het deze keer wel goed! Succes!
Ik heb het ook gehad van 5 weken tot 9 weken van licht roze tot helderrood bloedverlies.. heb ook meerdere keren gedacht dat het over was. Ik had een klein hematoom daardoor kwam het.. zolang je geen krampen hebt en niet heel erg veel bloed zou ik me proberen (hoe moeilijk het ook is..) niet teveel zorgen te maken.. probeer lekker van je zwangerschap te genieten. Sterkte
This nu echt rood maar geen krampen of stolsels.... pff dat worden een lange 2 week ... Ben zelf bang dat het over is....
Ik had vorige maand met 5 weken bloeding zonder stolsels en buikpijn , hij was helderrood en bij echo bleek vroege miskraam dus baarmoeder was leeg. Succes en sterkte meid
Benieuwd hoe het nu is? Ik ben ook 5 weken zwanger en verlies ook beetjes bloed sinds vanmiddag.... Wordt gek van die onzekerheid
Ik zei vanmorgen tegen mn man: ik voel me helemaal niet meer zwanger. Ga naar de wc en ja hoor..helderrood bloedverlies.. Helaas ook buikpijn. Nog geen stolsels, maar ik vrees het ergste!