Hallo Meiden, Ik ben 5,5 week zwanger en heb sinds 2 dagen last van bloedverlies. Het begon met wat bruin bloed, maar gisteren was het echt meer. Nu heb ik nog steeds dat als ik naar de wc ga, bij het afvegen, dat het weer rood is. Het stroomt er niet uit, zodat het in mijn maanverband zit. Ik ben echt heel onzeker en ben zo bang dat het fout gaat. Ik heb er verder totaal geen buikpijn bij. Ik hoop zo dat het goed gaat. Mijn zusje had bij haar vorige zwangerschap hetzelfde, ze was eigenlijk gewoon ongetsteld en zij heeft nu een gezonde zoon, dus het zegt eigenlijk niks. Wie heeft hier ervaringen mee, misschien dat ik daar dan wat hoop uit kan halen. Ik ga nu maar van het slechtste uit. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Groetjes Christa.
hey hey ik had een paar weken het zelfde ook iets bloed verlies en geen krampen, en bij mij was het wel een miskraam, ik was 6 weken zwanger,maar net wat je zegt bij sommigen gaat het wel goed, dus het zegt allemaal niks, ik zou gewoon een even de gynaecoloog bellen en dan weet je het zeker. sterkte ermee!
ik zou helaas precies hetzelfde zeggen... bij mij begon het ook met klein beetje bloed zonder krampen. maar mijn Vk zei dat het 50-50 was en dat het dus wel goed kan gaan! laat je maar goed controleren! sterkte met deze onzekerheid.
Ik heb vorige week ook redelijk veel bloedverlies gehad maar geen krampen. Eerst was het echt in mijn maandverband, daarna niet meer maar wel bij afvegen. Ben vorige vrijdag om echo geweest en een mooi kloppend hartje te zien. heb nu ook nog wat bloed bij afvegen (wel niet elke keer) dus bij mij is het al een week bezig. Bij mij was het bloedverlies dus geen miskraam dus je maakt zeker nog kans. Ik ben nu ongeveer 6 weken, weet nog niet precies hoe lang want was direct zwanger na curettage. Ik hoop dat het bij jou ook goed afloopt.
Hoi Allemaal, Erg bedankt voor jullie reacties. Ik hoop maar dat het goed gaat. Het is dus erg verschillend, hoe het uitpakt. Van wie dit nog meer heeft meegemaakt, hoor ik graag de verhalen. Groetjes Christa.
Ik heb het 2x meegemaakt met 2x een verschillende afloop. De eerste keer bloedverlies bij 7 weken zwangerschap. Toen een kloppend hartje gezien, toch helaas kort daarna gestopt. Kwamen we bij 11 weken achter (bij echo). Bij de tweede zwangerschap weer bij 7 weken bloedverlies en weer een kloppend hartje. Je kunt je wel voorstellen hoe zenuwachtig ik toen was. Maar nu ligt er een heerlijke meid boven te slapen. Dus ik beide kanten van de 50% meegemaakt. Kan dus alle kanten op. Hopelijk zit jij aan de goede kant. Sterkte.. duim voor je!
Hoi Christa, Zoals je al weet heb ik het ook meegemaakt. Hoe gaat het nu met je? Heb je nog steeds bloedverlies? Lfs Marjolein
Hey hoi, Sinds vanmorgen heb ik voor het eerst geen last meer gehad van bloedverlies, Gelukkig!. (na 5 dagen bloedverlies) Ik heb net de echo een weekje eerder geplant, zodat we bij 8 weken heen kunnen. Dan hoeven we nog maar 2 weken te wachten. Verder heb ik wel last van zwangerschapskwalen. Ik vroeg me af of diegene die en miskraam hebben gehad, nog wel last hadden van kwaaltjes, of dat die dan verdwijnen. Ik pas mijn broeken bijna niet meer en heb nog meer dingen. Ik hoop dat dat een goed teken is. Bedankt voor jullie reacties weer. Groetjes Christa.
Tja bij mij waren de kwaaltjes direct weg eigenlijk... Ik weet het niet zo goed, het kan van alles betekenen. Misschien is er wel niks aan de hand. Fijn iig dat het bloeden nu gestopt is! Had je helder rood bloed? Of een beetje donker? Succes, Liefs Marjolein
Het kan ik al mis zijn gegaan en dat je toch de kwaaltjes houdt. Het is gewoon wachten op de eerste echo en je kansen zijn in principe 50/50. xxx Joyce
Ik had toen ik een week of 5 was ook bloedverlies, het was wel nie veel en donker en dat was gewoon innestelingsbloed, maar omdat het zo lang duurde denk ik niet dat het dit was, maar mijn moeder heeft de eerste 3maanden van haar zwangerschap gewoon haar regels gehad dusja... Ik wens je het beste Gr
Hoi, ook ik heb hetzelfde probleem, ben nu ongeveer 6 weken zwanger en heb sinds gistermiddag bruin bloedverlies. Ook in mijn maandverband. Gisteravond was het zelfs rood! De Vk gebeld en ij zei me dat ze in principe niets kunnen doen nog omdat de kans op een kloppend hartje met een echo in deze periode te klein is nog.. Over 2 weken heb ik pas een echo. Vanmorgen was het weer bruin en veel minder dan gister, dus ik zit ook in een zeer onzekere periode... De VK zei dat het 50-50 was op een MK of een voortzetting vd zwangerschap. Sterkte voor iedereen die in hetzelfde schuitje zit! Zat er maar een luikje in mijn buik, dat ik zelf even kon kijken...
Hoi allemaal, Bij 5,5 week zwangerschap heb ik een bloeding gehad en gisteren wees de echo uit, dat het niet goed zat. Ik heb toch een miskraam gehad, een hele vroege, want op de echo was niks te zien van een zwangerschap. Eerst ons meisje verloren en nu weer een mk, wanneer mogen wij wel het geluk krijgen, vraag ik me af. Veel sterkte voor iedereen die ook een mk heeft gehad. Groetjes Christa.
Hallo meiden, Ik heb gisteren na 5.3 week volgens mij een miskraam gehad. Ik begon te bloeden en er kwamen bloedproppen naar buiten. Op dit moment is het nog zo. Mijn temp is gekelderd en veel klachten zijn weg. Ik houd het er nu op dat het weg is en ik ga me richten op de komende maand. Mocht het niet weg zijn dan is dat natuurlijk erg mooi. Wat mij opvalt is dat het niet echt in het maandverband zit, maar zodra ik op de wc ga zitten dan komen de proppen met slijm [sorrie] naar buiten. Jedid-Jah
ik wil je heel veel sterkte toewensen wat onmensselijk is dit toch allemaal. bah eerst je meisje verliezen dan een miskraam het zit jullie ook niet mee. voor jullie meisje noa heb je daar een site van? ik heb namenlijk voor mijn meisje een site gemaakt daar vind ik ook veel lotgenoten en kan ik heerlijk van me af schrijven. heb ook twee miskramen gehad dus voor mij is het even gedaan het hoeft even niet meer. de pijn is daar te hevig voor. nou heel veel over mezelf sorry liefs miriam
Beste Jedid-Jah, Wat jij verteld, had ik precies hetzelfde, met 5,5 week. Ik heb vrijdag te horen gekregen, dat ik wel toen een miskraam had gehad. Een hele vroege, want er was niks van een zwangerschap te zien op de echo. Krijg jij ook snel een echo? Of moet je ook tot 8 weken wachten? Ik wens je veel sterkte... Groetjes Christa
Hey Miriam, Heb jij die twee miskramen, voor of na je dochtertje Danique gehad? Het is wel fijn, dat mensen zoals jij, weten hoe je je voelt. Dat je niet de enige bent (niet dat ik blij ben dat meer mensen het hebben natuurlijk) Bedankt voor je medeleven. Ik heb niet echt een site over Noa. Dat is meer omdat ik liever geen foto's op internet zet. Kan je het ook zonder foto's doen? En op welke site is dat? Liefs Christa.
ja meid ook zonder foto's je kunt mijn banner aanklikken dan kom je er op ik heb eerst twee miskramen gehad daarna is mijn dochter danique dan geboren te vroeg. heel erg veel sterkte en ik weet wat je bedoelt met die zin meid zo denk ik ook wij weten toch het beste wat het is en hoe het voelt. knuf miriam
Hi Jedidjah! Dat had ik ook, eesrt flink gevloeid, maar nu blijkt bij mij dat het vruchtzakje er nog in zit, maar dat het vruchtje niet meer gegroeid is. Ook zag men op de echo dat de baarmoeder "open" is zodat het duidelijk is dat de Mk zich aandient. Dit kan echter een paar dagen tot zelfs weken duren. Donderdag dacht ik nog dat ik daarop wel wilde wachten maar nu is het zondag en wil ik er een punt achter kunnen zetten. Ik vloei nu inmiddels al 3 dagen niet meer, dus heb ik mezelf tot dinsdag gegeven: is het vruchtzakje dan nog niet 'afgekomen" dan wil ik toch gecurreteerd worden zodat het afgesloten is. Ik wil iedereen in deze situatie heel veel sterkte wensen want het is nogal wat zeg! Pffff...