5,5 week zwanger van 3e kindje - geen symptomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lenneke88, 30 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lenneke88

lenneke88 Nieuw lid

30 aug 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Ik ben zwanger van mijn 3e kindje en ik herken niets van symptomen van de andere zwangerschappen, zelfs niet die van de miskraam die ik tussen de 1e en 2e heb gehad.

Toen ik met 4 weken positief testte voelde ik een paar dagen menstruatieachtige klachten, maar die zijn verdwenen. Af en toe voel ik een vlaag van misselijkheid, maar dat is sporadisch. Soms vraag ik het mij zelfs af of ik het niet zelf oproep... Ik heb geen vollere borsten, geen pijn aan mijn borsten, geen extra slijmvorming, hoofdpijn, krampen of wat dan ook.

Volgens mijn regelmatige cyclus van 28 dagen zou ik nu 5 weken en 3 dagen zwanger zijn. Zojuist een CB zwangerschapstest gedaan met weken indicator. Die geeft 2-3 weken aan... dit betekent 4-5 weken zwanger (volgens cyclus zou dit nu dus al 3+ moeten zijn op de test). Ik ben erg ongerust, zeker na mijn eerdere miskraam.
    Zou het wel goed zitten? Ik heb pas over 2 weken een eerste vroege echo....

Hopelijk hebben meer moeders dit ervaren met uiteindelijk een positieve afloop.

Groetjes

2. Loetje85

Loetje85 Bekend lid

17 jun 2016
    814
    200
    43
    Lieve lenneke88, ik snap je onzekerheid, helemaal na een miskraam. Niet alle zwangerschappen zijn gelijk, of eigenlijk is geen zwangerschap hetzelfde. Er zijn een heeeeeeleboel vrouwen die met 5 weken nog geen klachten of symptomen hebben. Het uitblijven hiervan zegt helemaal niks! Gelukkig heb je over 2 weekjes je echo en hopelijk kunnen die beelden je er zekerheid geven! En voor nu zou ik genieten van je symptoomloze dagen :) het kan zo voorbij zijn. Ik ben nu 6 weekjes zwanger en voel me ook pas sinds een paar dagen minder goed. Ik wens je een mooie zwangerschap!

3. lenneke88

lenneke88 Nieuw lid

30 aug 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag Loetje85,

Dank voor je reactie. Het is, ondanks dat het de 4e zwangerschap is, toch weer zo spannend. Soms zelfs gekmakend. Jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb jij de eerste weken ook geen of nauwelijks symptomen gehad? Al een echo gehad? Succes en ook een hele fijne zwangerschap gewenst!

4. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Hier ook vierde zwangerschap derde kindje.. Blijft spannend meid, ook na de echo was ik nog steeds niet helemaal gerustgesteld.. Nu ik met 12 weken een goede echo met super beweeglijk kleintje heb gezien durf ik eindelijk een beetje te gaan genieten.
    En de symptomen zeggen ook niet altijd iets.. Blijft spannend..
    Hoop op een mooie echo voor je over twee weekjes :)

5. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Klinkt herkenbaar!

Ik ben de eerste zwangerschap ontzettend vroeg al beroerd geweest, borsten pijnlijk, misselijk, moe..

Toen ik zwanger was en uitliep op een miskraam had ik nergens last van, en nu opnieuw zwanger maar weer geen symptomen..

Misselijk zijn is ook niet alles, maar soms wel een fijne bevestiging.
    Wanneer heb je je eerste echo? Niks anders aan te doen dan afwachten helaas.. Lastig is dat

6. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Herkenbaar.

Ik heb tot op heden geen klachten!

Deel Deze Pagina