tweeling

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door samira100, 1 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Hallo damens, vandaag had ik mijn eerste echo en tot onze schrik zagen we 2 vruchtzakjes zitten. Tweelingen komen in onze familie helemaal niet voor.
    Nu zag je wel dat de ene vruchtje groter is dan de andere en de grotere daar klopte het hartje wel en bij de kleinere niet.
    De grotere vruchtje zou volgens berekening 8.2 zijn en de andere 7.6.
    Nu wil ik graag weten of iemand dit eerder heeft meegemaakt en of er een kans is voor de kleinere.
    Of dat ik er vanuit moet gaan dat die al gestopt is met leven voorzover dat zo was.
    Ik sta eerlijk gezegt niet te springen om een tweeling omdat ik al een groot gezin heb van 5kindjes.
    Maar aan de andere kant vind ik het ook zo bijzonder en best zielig.

2. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Niemand die er wat over kan zeggen?

3. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Zo jij bent ongeduldig:p snap ik wel...
    Van we week was er ook iemand met twee verschillende "maten" van de vruchtzakjes waarbij de kleine een goed hart had en de grote een minder goede en de grote is uiteindelijk ma geworden... In de reacties in dat topic bleek dat er verschillende verhalen van zijn. De ene trekt het bij en de ander verliest er 1. Zoals ik het heb begrepen kan het dus echt twee kanten op gaan. Wat zij de VK?

4. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Hahaha zeker ongeduldig ik dacht ik wordt gewoon genegeerd.
    De verloskundige zei dat ze niet verwacht dat het hartje ineens gaat kloppen. Ik heb over 2weken weer een echo en ze zei dat ze verwacht dat het dan weg is. De kleine dan.

5. Loves

Loves Actief lid

19 jan 2009
    147
    0
    16
    brabant
    Hier ook een tweeling rondlopen dmv IVF, eerste echo waren er ook 2 vruchtjes te zien, waarvan allebei wel het hartje klopte. Maar kreeg wel te horen dat er 1 veel kleiner was als de ander en die het waarschijnlijk niet ging redden. De echo daarna waren ze allebei even groot en nu inmiddels 2 bengels van 17 maanden:D

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oef....van 5 naar 7 kinderen lijkt mij inderdaad lastig. 😔 Maar het kan nog alle kanten op gaan dus er zit niks anders op dan even afwachten. Succes.

7. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Bedankt voor jullie reacties!!
    Ja 7 kindjes is wel veel ja maar hoop toch stiekem dat het vruchtje wel zou leven. Raar is dat het? Het zou zwaar zijn maar denk altijd dat god ons niet meer geeft dan we aan kunnen.

8. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Ik persoonlijk snap jou gevoel heel erg goed.
    Wij hebben ook 1 hartje duidelijk zien kloppen gisteren en 1 hartje wel maar of het begon net of gaat niet door.

Wij hebben al 3 kinderen en wouden er graag nog 1 en dan was het klaar MAAR het zijn er voor nu 2 dus 5 kindjes!

ik weet ook niet zo goed wat ik ervan moet vinden aan de ene kant zou ik heeeeel graag willen dat alles goed gaat en er 2 gezonde kindjes zitten en aan de andere kant als 1 ling zwangerschap doorgaan vind ik persoonlijk ook niet erg ..

Ergin dubio en zeker weten gemengde gevoelens... blijdschap en toch ook angst en onzekerheid .

Vreugde maar ook ergens beetje verdriet ( denk aan de aandacht van de andere kindjes enz enz )

Pfff mja 13 juli weer een echo en dan weten we het .

ene kindje werd hier 5+4 gemeten en de ander 6 weken

9. samira100

samira100 Lid

4 okt 2008
    68
    0
    6
    Thea echt precies hoe ik me voel en er over denk.
    Wat duurt het ook lang zeg dat 2weken wachten ik ga denk ik vragen of ik eerder zou mogen. Ik hoop dat jij straks ook een mooie echo gaat krijgen.

10. Thea23

Thea23 Fanatiek lid

7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    aan de ene kant hoop ik het wel aan de andere kant als het niet zo is dan makt het zoveel dingen weer makkelijker..

this voor nu erg dubbel allemaal kwa gevoel

11. meid84

meid84 Lid

9 dec 2014
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook spontaan zwanger van een tweeling. 1ste echo met 7 weken en twee kloppende hartjes. Wel de 1 groter dan de andere. Inmiddels 35.3 weken zwanger. Kan denk ik nog alle kanten op.

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Poeh van 5 naar 7 is heel wat. Maar wel heel bijzonder, een tweeling. Ik wilde altijd graag een tweeling maar jammer de bammer :p

Deel Deze Pagina