Aankomende menstruatie of begin zwangerschap?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Miss2015, Dec 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    We hadden vandaag na 3 dagen geklust, ik merkte dat mijn vagina zooooo dicht en strak was...en nadat mijn man in mij was klaargekomen, hadden wij ook mijn orgasme opgewekt, sorry voor de details.. Maar goed... Ik merkte vlak erna dat mijn vagina een beetje brandde.. Niet echt veel maar voelde zuur aan, ben naar de wc gegaan.. Lekker gewassen, maar had die zure gevoel een beetje aangehouden.. wie heeft dit meegemaakt??

Is dit een teken van zwangerschap of betekent de dichte en strakke vagina dat mijn menstruatie aankomt?! Ervaringennnnn aubbb

2. Trutje89

Trutje89 Fanatiek lid

Oct 8, 2012
    1,166
    3
    38
    Meestal als ik een strakke dichte vagina had en droog dan kwam mijn menstruatie , maar ook dit is bij iedereen verschillend meid !
    Wanneer was je eisprong ? Heb je getempt of ovutesten gebruikt ?
    Afgelopen ronde was ik eindelijk zwanger na een hele lange tijd ...
    Ik voelde eigenlijk niet zo veel verschil alleen veel witverlies !
    Succes

X x

3. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen ovulatietesten gebruikt of getempt.. Maar had mijn afscheiding in de gaten gehouden en vermoed ik dat mijn eisprong op 26 of 27 november was, toen was mijn afscheiding eiwit en ik voelde die avond ook wat krampen links.. dus als het goed is zit ik nu op 12/13dpo..

Ik kan over 3 dagen testen, ik voel wel steeds wat in mijn onderbuik, dus hopelijk is het wat

4. PandaBeertje

PandaBeertje Fanatiek lid

Nov 19, 2015
    1,681
    4
    38
    Female
    #4 PandaBeertje, Dec 8, 2015
    Last edited: Dec 8, 2015
    Ik durf het iger zwangerschap of menstruatie nier te zeggen, maar ik had ook altijd pijn (branderig gevoel in m'n vagina), als m'n man in mij was gekomen zeg maar.. Maar ik denk zelf dat dat gewoon door de zuurgraad van je vagina en de sperma ofzo komt

5. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

Apr 27, 2008
    1,561
    1
    0

+1.

6. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha oke, maar ik las inderdaad dat dit of voor je menstruatie of tijdens zwangerschap gebeurt, nou nog 3 dagen dan weet ik het

7. priincess

priincess Bekend lid

Feb 20, 2013
    666
    0
    16
    Fultime m0mmy!! ♡
    Duitsland
    Heb ik ook wel eens hoor.. Ligt niet eraan of je zw bent of aankomende ms. Je was niet genoeg nat geweest toen hij in je ging :p

8. Miss2015

Miss2015 Bekend lid

May 9, 2015
    620
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ummmmmm kan, nou we zien wel👍🏻

Share This Page