Hallo allemaal,Ik ben 5,5 week zwanger en nu 1,5 week na nod. Vanmorgen een test gedaan omdat ik graag een knaller wilde zien maar..... Geen knaller wel duidelijker dan eerst en het streepje wordt wel donkerder maar nog niet zo donker als de controle streep. Ik GEB Gwen last van bloedingen of heftige kramp. Wel last van soort spierpijn in onderbuik, gevoelige borsten en moe.... Wie kan me gerust stellen???
ik had ook geen knaltesten bij de zwangerschap van J. maar er is toch een super gezond ventje uit gekomen. Kijk anders maar in mijn fotoalbum bij 'testen van J.' Het maakt je onzeker maar een streep is een streep! Gefeliciteerd!
Hier ook geen knaltesten. Pas bij 7 wk ofzow een donkere streep. Dit hebben veel vrouwen.hoor. Maar idd een streep is een streep
Bedankt voor jullie snelle reactie, het stelt me ook wat meer gerust. Toch blijft het spannend! Je leest ook zo vaak dat het mis gaat als testen niet knallen. Wel werden de testen afgelopen week duidelijker. Maar niet zo de fel als de controlestreep...
De streep heeft niets te zeggen of het goed blijft gaan of slecht gaat hoor.. Er zijn er ook genoeg met een knaltest waarbij het wel fout gaat.. dus dat zegt helaas ook niet alles.
allereerste gefeliciteerd met de zwangerschap! mijn test knalde pas met 7weken ik denk niet dat je je zorgen moet maken.. al snap ik dat het moeilijk is. ik was ook de eerste weken ontzettend onzeker en heb maar liefst 7testen gedaan! overdreven he die kwaaltjes die je hebt zijn normale kwalen veel geluk verder deze zwangerschap
sommige dames krijgen gewoon geen knaltesten, de aanmaak van hcg verschilt per persoon, en het kan ook liggen aan het merk test dat je gebruikt hopelijk kan je snel echt genieten van de zwangerschap gefeliciteerd!
Ik heb nadat mijn test licht positief was gewoon niet meer getest! Waarom zou die moeten knallen? Het gaat goed of niet.. je kunt er niets aan doen. Je maakt je alleen maar gestrest als je blijft testen en dat is niet goed voor de baby!
Ja lijkt me ook. Er is wel zoiets als een beetje een streep maar niet zoiets als een beetje zwanger. Je bent het of je bent het niet. De testen zijn zo gemaakt dat ze reageren met de hcg in je urine. Als je urine minder geconcentreerd is bijvoorbeeld krijg je al een lichter streepje. Maar uiteindelijk kan er geen streep ontstaan als er geen hcg aanwezig is. (Ik ben laborant, ik heb wel 500 van die testen gedaan. Gelukkig niet allemaal van mezelf )
Ik had ook maar een licht streepje en heb vervolgens geen test meer gedaan. Zwanger is zwanger. Ik heb in het verleden juist een knaltest gehad en dat bleek een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Gewoon genieten van het idee dat je zwanger bent. Spannend blijft het toch. In ieder geval gefeliciteerd !!!
Hier nooit een knal test gehad! Ook niet bij 7 weken ofzo! En ben toch echt zwanger en met spuit gaat alles goed!
tja, hebben jullie gelijk in natuurlijk.. alleen als je (een paar keer) een vroege miskraam hebt gehad bijv. wil je toch wel heel graag die mooie knaltest zien ter 'bevestiging' (echt garantie heb je nooit natuurlijk dat alles goed zal gaan) bij een vroege miskraam worden je testen vaak niet zo donker en neemt het vervolgens weer af máár, de testen van de topicstarter zijn wel duidelijker geworden dus lijkt mij ook helemaal goed gaan hoor meis!
@ros, klopt. Soms was ik ook wel onzeker totdat ik een bevestiging kreeg van de gyn dat het goed was. Helaas moet je tot die tijd geduld hebben want lang niet iedereen krijgt een knaltest en wat ik al zei, bij mij was het precies andersom,
waarom geen test van clear blue? Die zegt zwanger of niet zwanger, hoef jij zelf de streepjes niet te interpreteren en maak je je misschien minder zorgen!
Kennelijk is een zwangerschapstest sowieso niet zo donker als een ovulatietest. Ik heb me laten vertellen dat je bij een ovulatietest de piek meet en dat er altijd wel wat LH aanwezig is. Dus daar ga je juist voor die knaller. HCG is alleen in je lichaam aanwezig als je zwanger bent. Dus een vaag streepje is ook een streepje. Dus dan ben je zwanger. En de een maakt gewoon meer HCG aan dan de ander. Maar streepje = streepje hoor!
ik had met me dochter hele week met testen lichte test, en ze is gewoon gezond geboren, daarna gewoon gestopt met testen, zegt helemaal niets meis xx
Allemaal bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb inmiddels een afspraak bij de gyn voor intake en eerste echo. Heel erg spannend, alleen nog een paar weekjes wachten. Ik zal vast niet de enige zijn met al die vragen en onzekerheden....
ok mooi, spannend en idd juist voor vragen en onzekerheden zijn we er voor elkaar toch? niets is raar en alles kan, om elkaar zon goed mogelijke tijd te gunnen. Hopelijk word je onzekerheid minder als je bent geweest. veel plezier ook!
Of het aan de testen lag weet ik niet maar het is vorige week toch niet goed gegaan. Ik heb een miskraam gehad met 6 weken en 1 dag... Toch bedankt voor al jullie bemoedigende reacties!