Zéér gevoelige baarmoeder 9 weken zwanger... Normaal of verloskundige bellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mama-in-love, 17 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Herkent iemand misschien het volgende?
    Ik heb een onwijs gevoelige baarmoeder... Als ik sta of loop nergens last van maar zodra mijn zoontje per ongeluk zijn handje of voetje op mijn onderbuik zet schiet ik ineen van de pijn :(
    Ook als ik op een bepaalde manier zit doet het zeer vanaf de onderkant...
    Mijn moeder maakt zich een beetje ongerust dus ik nu ook... Dacht dat het niks was maar ze vind dat ik het aan de verloskundige moet vragen... Wat vinden jullie?

2. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Als je je ongerust maakt gewoon bellen. Daar zijn ze voor. Succes!

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Hé MIL, wat naar! Ik heb het wel vergelijkbaar, behalve dat het bij mij ook zeer gevoelig is als ik teveel loop, buk & beweeg. Vrijdag helemaal onderzocht door verloskundige en ik schijn "gewoon" extreme bandenpijn te hebben ;) Dus mss zit jij nu ook in flinke groeiperiode? ;)

4. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Heel herkenbaar. Bij mijn tweede was mn baarmoeder idd veel gevoeliger. Als mn dochter met haar handen op mn buik drukte kon ik ook wel door de grond zakken.

5. kleinepien

kleinepien Fanatiek lid

1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik denk dat je inderdaad waarschijnlijk net in een 'groeispurt' van je baarmoeder zit. Ik heb het zelf ook gehad in het begin.
    Inmiddels alweer pijn in onderbuik, deze keer bandenpijn die maar niet weg wil... :(

6. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb het ook hoor! Vriend mag zijn hand niet op mijn onderbuik leggen. Daarbij heb ik ook nog eens een raar spierpijn-gevoel van onderen. Ik loop dan echt een beetje wijdbeens als een cowboy,echt genant.;)

Deel Deze Pagina