Herkent iemand misschien het volgende? Ik heb een onwijs gevoelige baarmoeder... Als ik sta of loop nergens last van maar zodra mijn zoontje per ongeluk zijn handje of voetje op mijn onderbuik zet schiet ik ineen van de pijn Ook als ik op een bepaalde manier zit doet het zeer vanaf de onderkant... Mijn moeder maakt zich een beetje ongerust dus ik nu ook... Dacht dat het niks was maar ze vind dat ik het aan de verloskundige moet vragen... Wat vinden jullie?
Hé MIL, wat naar! Ik heb het wel vergelijkbaar, behalve dat het bij mij ook zeer gevoelig is als ik teveel loop, buk & beweeg. Vrijdag helemaal onderzocht door verloskundige en ik schijn "gewoon" extreme bandenpijn te hebben Dus mss zit jij nu ook in flinke groeiperiode?
Heel herkenbaar. Bij mijn tweede was mn baarmoeder idd veel gevoeliger. Als mn dochter met haar handen op mn buik drukte kon ik ook wel door de grond zakken.
Ik denk dat je inderdaad waarschijnlijk net in een 'groeispurt' van je baarmoeder zit. Ik heb het zelf ook gehad in het begin. Inmiddels alweer pijn in onderbuik, deze keer bandenpijn die maar niet weg wil...
Ik heb het ook hoor! Vriend mag zijn hand niet op mijn onderbuik leggen. Daarbij heb ik ook nog eens een raar spierpijn-gevoel van onderen. Ik loop dan echt een beetje wijdbeens als een cowboy,echt genant.