Hoi dames, Ten eerste Gefeliciteerd!! Ik zit ook met ongeduld! 7/8 nov moet mijn NOD zijn maar ik kan eerlijk gezegd niet meer wachten, tot nu toe niet veel symptonen op steekjes in linkerzij en lies na en witte vloed sinds 2 dagen.. Ik durf alleen niet goed nu al te testen.. beetje gemengde gevoelens! Ben erg bang voor een teleurstelling. Hoe staan jullie hier tegenover..? Zou ik gewoon wachten?
@lin, volgens mij is dat ook echt veels te vroeg, dan heeft de innesteling als het goed gaat nog maar net plaatsgevonden ik herken je nieuwschierigheid, want ik heb dus ook al 3 dagen voor NOD getest en wacht nu denk ik maar eerst eens even af of ik wel of niet ongesteld wordt, anders kan ik er altijd nog eentje doen... voor mezelf besloten dat ik er de volgende maand niet meer zo druk mee wil zijn, want het beheerst meteen mijn leven en dat wil ik niet ik vind het wel superleuk om alle verhalen hier te lezen werkt echt verslavend
Goedemorgen ladies! vandaag of morgen is m'n nod en ik heb toch maar een clear blue test gedaan vanmorgen. Het resultaat staat wederom in m'n album. ...........ik kan het gewoon niet geloven.........
Lieve meiden, hoe positief de test was, hoe negatief het nu is. Vannacht begon de vreselijk heftige buikpijn die trok van m'n rug door naar m'n been. Toen ik naar de toilet ging, verloor ik bloed. Nu is het bloedverlies heftiger en nog steeds buikpijn. Het grote onverwachte wonder zal niet over 7,5 maand geboren worden. Ben erg verdrietig, maar moet me er bij neerleggen. Voor alle positieve testers; een hele goede zwangerschap gewenst. liefs, van mij