Ik heb al een week last van Diaree, ik eet normaal, niet te veel vetigheid enzo eet bruin brood, groenten enz. Misschien dat het door het weer komt, ik weet het niet maar begin me nu wel beetje zorgen te maken. Normaal heb ik er nooit last van en nu dus wel, zijn er meerdere die dat nu rond deze tijd hebben (misschien is het besmettelijk?)
ik denk omdat je baarmoeder echt wel groter wordt dat je darmen een beetje gaan draaien daar kun je ook diarree van krijgen of gewoon van de hormonen
okay dus het zou niks ernstig kunnen zijn? mijn zus vertelde me dat je als je aan de diaree bent dat je weeën dan kunnen beginnen, maar dat geld zeker als veel hoger zwanger bent?
Het kan ook gewoon door deze gezellig warme temperaturen komen . Je moet alleen uitkijken dat je niet uitdroogt. Voor zover mij bekend kan diarree niet de oorzaak zijn van weeën. Wel andersom, als je gaat bevallen dat je lijf zich leeg maakt.
Ik zou me geen zorgen maken. Waarschijnlijk warm weer en er heerst ook een buikgriep. Een week of 3 geleden had ik een behoorlijke buikgriep. Beetje plastisch gezegd: ik was helemaal leeg en had enorme krampen. Verloskundige heeft er extra naar gekeken omdat ik me zorgen maakte (had nl ook veel kramp in baarmoeder) maar er was gelukkig niets met de beeb aan de hand en ze zei "ook als je zwanger bent kun je gewoon griep krijgen"