Honger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mjs, 24 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Hallo dames .
    Ik heb honger !!!!! :D
    Ik ben vandaag 4 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede kindje maar ik stik echt van de honger , ik moet echt om de 2 à 3 uur wat eten want anders word ik weeïg en misselijk , bah
    Bekend bij andere meiden ?

Liefs edith
    Mama van mees*

Ps ik kan me dit van de zw van mees niet zo herrineren want toen lag ik met 4 weken al plat van de buikpijn :) en had ik echt geen honger alleen maar pijn .

2. poeze

poeze Actief lid

10 dec 2010
    381
    0
    0
    Hahahahahahaha nou honger heb ik en had ik niet maar om de 2 uur eten, moest in het begin wel maar gaat nu iets beter, heb/had ik ook anders ging ik echt kotsen en voelde ik me verschrikkelijk.... en op dat moment wil je helemaal niet eten maar daarna voel je je wel weer beter. Ik ben nu 10 of 11 weken en gaat het een stuk beter. Ik moet echt wel op tijd eten anders krijg ik weer onwijs last van lage bloedsuikers...
    Dit trekt vanzelf weer weg. Met de eerste had ik dit ook... ELLENDIG!!!! hahahaha

3. judibi

judibi Bekend lid

heeeeeeeel herkenbaar:) ik moet ook echt om de twee uur hooguit iets eten, anders misselijk/weeiig op de maag. ik heb maar extra biscuitjes en crackertjes ingeslagen:D.
    ik herinner me dit ook niet echt van mijn eerste zwangerschap, maar ja, da's 8 jaar geleden en ik heb dat in ieder geval niet in mijn zwangerschapsdagboek geschreven.

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Zo herkenbaar!!!! :)
    Vanaf dag 1 (posi. test) heb ik de hele dag honger, ik moet voor mn gevoel ook iedere 2 a 3 uur iets eten omdat ik anders naar / misselijk wordt...
    Met als gevolg dat ik me nu al een kamerolifantje voel en 2 kilo aangekomen ben, beetje veel voor 8 weken zw... :(
    Ik hoop dat het na verloop van tijd minder wordt, want anders zie ik mezelf tonnetje rond de zwangerschap doorkomen!!!!

Probeer ook echt wel gezonde dingen te eten, worteltje hier, komkommertje daar, maar dat vult niet echt, dus dan maar weer een boterham of cracker... ;)

5. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

22 jul 2009
    1.980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    hehehe ook hier herkenbaar :p En ik MOET echt iets eten als ik zon honger krijg anders wordt ik kotsmisselijk haha
    Ik probeer het inderdaad ook bij de gezonde dingen te houden, wortel helpt idd goed maar ook kom kommer en fruit :) dat vult iets minder maar wel lekker om ff wat tijd te doorbruggen ;)

6. merry78

merry78 Actief lid

18 aug 2010
    490
    0
    16
    Inderdaad herkenbaar! Maar ik had het vooral de eerste 6 / 7 weken. Nu ben ik inmiddels 11 weken en is het weer redelijk normaal :D.

7. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

1 dec 2010
    1.040
    0
    36
    Hier ook hoor ckr om de twee uur wat eten anders word ik of misselijk of krijg ik echt heel erge buikPijn.... Probeer ook verantwoorde tussendoortjes te nemen die dan ook vullen en een tijdje nodig hebben om te verbrandde! Anders blijf ik eten;)

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Voordat ik wist dat ik zwanger was (ongeveer een week geleden) begon de honger al, dus ik herken het ook!

Maar ik ben ook 2 dagen onafgebroken misselijk geweest, maar nu is dat weer weg en heb ik weer alleen maar honger, honger en honger.

Kan het kloppen dat die misselijkheid soms ook weer een tijdje weg is..? Ik begrijp er nog niet veel van hoor! :)

9. triesie83

triesie83 Actief lid

1 nov 2010
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier exact hetzelfde! Ik moet ook met regelmatig iets eten, anders wordt ik ook misselijk :(

10. Malibu Stacy

Malibu Stacy Actief lid

13 dec 2010
    204
    0
    0
    Limburg
    Hier ook, ik kan blijven eten. Ik heb ook weer zin in de dingen als in mijn 1e zwangerschap nl. broodjes gezond!! :p

11. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Yep helaas bekend!!! Hier ook al vrij snel! Rond de 4 weken begon het al op te vallen. Wel balen hoor, hoop dat ik niet te veel al aan kom nu! Gelukkig nog niks tot nu toe haha.

12. Blondegreet

22 jan 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha! Ik herken het ook. Ben nu 4-5 weken zwanger en krijg een flauw gevoel als ik te lang niets eet. Werd vanochtend zelfs om 5.00 uur wakker van de honger! Terwijl ik gister toch gewoon goed heb gegeten. Je lichaam heeft het gewoon nodig denk ik. Het geeft niet voor niets aan dat er wat gegeten moet worden, toch? Lekker genieten van die extra boterham dus!

13. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    duidelijk herkenbaar. Wordt om 6 uur 's morgens wakker omdat ik denk dat ik uit elkaar rammel van de honger :D

voor de zwangere die verder zijn: gaat dit over??? Anders ben ik zometeen echt toe aan een maagbandje ;)

14. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier nog zo 1 die de hele dag honger heeft.
    Heb zelfs in mijn schort op het werk een pakje crackers zitten, voor als ik weeig wordt. (lees elke 30min moet ik iets hebben)

Nu 8 weken en al een goede 2 kilo aangekomen.

Ik moet iets kleins vinden wat wat beter vult.

15. Melanne

Melanne Actief lid

16 apr 2007
    371
    0
    0
    Ik ook tot ongeveer 7 weken, nu weer redelijk normaal!:)

16. anita85

anita85 Fanatiek lid

12 sep 2009
    1.385
    18
    38
    Vrouw
    Flevoland
    ik neem 's middags een opkikker. Weinig calorien maar je voelt dat je iets eet.

Deel Deze Pagina