Ik werd vanochtend wakker met een stijfheid in mijn rug en pijn. Zit tussen de schouderbladen. Kan verkeerd gelegen hebben natuurlijk, maar ik heb al een paar dagen. het gevoel dat er iets niet goed is. Ik ben bang dat het ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zou kunnen zijn. Iemand bekend hiermee en hoe het begon?
Pijn tussen de schouderbladen is wel een symptoom van een BBZ. Heb je ook andere klachten? Buikpijn, bloedverlies...ik zou ff contact opnemen met een arts en situatie voorleggen. Just to be safe.
Ik had gisteren en eergisteren wel bij mij ontlasting wat vaginaal bloedverlies. Superweinig en geen buikpijn.
Ik heb dit in vorige zwangerschap ook wel vroeg in de zwangerschap gehad, was geen bbz. Maar zou idd wel even bellen zoals Panter zegt.
Bellen. Al is het maar je eigen geruststelling. Heb je al een verloskundige? Anders de huisartsenpost bellen.
Net gebeld Als ik echt zieker word dan gelijk bellen Voel mij iets beter Maar vreemde is dat mijn symptomen veel minder zijn. Mijn borsten zijn amper gevoelig meer. Geen bandenpijn. En andere symptomen Af en toe wat hoofdpijn
Normaal gesproken houd ik niet van de boel aandikken, maar die schouderpijn zou ik ook niet helemaal vertrouwen. Misschien is het inderdaad stijfheid van verkeerd liggen of verdraaien, maar dit zou ik toch echt even na willen laten kijken... Een BBZ kan immers heel snel uit de hand lopen. En symptomen kunnen wisselen hoor Kan best dat je borsten volgende week zowat uit je BH knappen van de pijn haha
Ik ook. Normaal ben ik er niet zo voor maar een bbz kan wel goed uit de hand lopen dus ik zou het zekere voor het onzeker nemen.
Vind het idd raar dat ze je niet even willen zien. Als de pijn tussen je schouderbladen komt van een BBZ dan betekend dat dat je buikvlies geprikkeld word door bloed wat uit je eileider in je buikholte loopt. Dat prikkelt de nervus vagus en daarvan krijg je die pijn tussen je schouderbladen. Ze kunnen allicht een echo maken en je hcg bepalen en lichamelijk onderzoek doen. Ik zou me ook niet met een kluitje in het riet laten sturen, een BBZ kan levensgevaarlijk zijn.
Dat is onzin. Buikpijn is inderdaad een duidelijk symptoom, maar dat hoef je niet te hebben. Die schouderpijn vind ik juist veel zorgwekkender. Kan best dat het niks betekent hoor, maar laat je alsjeblieft niet zomaar wegsturen zonder dat je het zeker weet.
Ik heb het ook gehad in het prille begin. Nooit wat achrer gezocht, ik dacht dat het kwam door de ochtendmisselijkheid/geprikkelde maag dat dat naar mijn rug uitstraalde. Nooit geweten dat het te maken kan hebben met een bbz.
Als je extreem buikpijn hebt dan is het kwaad al geschied! Zou het lekker aandikken want een b.b.z is hel.